1 yıllık evliyiz ama eşim ile birlikte olmuyoruz. Benden soğur mu?

Eşimle çok tartışıyoruz. Gereksiz birbirimizi çok kırdık. O daha cinselliğe düşkün. Bense hep böyleydim çok içimden gelmiyor. Bu yüzden eşime bunu hep belli ediyoru. Yani sadece o istiyormuş gibi hissettiriyorum. Ama elimde değil. Onu çok seviyorum ama ben çok fazla böyle şeylere düşkün değilim. Benden soğur mu?

1 yıllık evliyiz ama eşim ile birlikte olmuyoruz. Benden soğur mu?
Cevapla