25 yasindayim oda ayni sekilde bu yasima kadar kimseyle olmadim opusmedim bile kimseyi bu denli arzulamadim ve bu kurallarimi yikacak kadar istemedim. Onu istiyorum kisa flort ettik sonra bitirdik o bitirdi ama yazip duruyor yazma dememe ragmen ne geliyor ne gidiyor. Onunla olmak istiyorum bakimsiz degilim guzel bulur cogu kişi hayatıma girmek isteyende cok ama ben onu istiyorum sizce pisman olur muyum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAma o seni istediğini net bir şekilde söylememiş yani beraber olduktan sonra sohbet tamamen bitebilir ve keşke diyebilirsin. Aranızdaki sohbete bağlı olarak buna karar vermelisin
07 Yorumla
Soran+1 yılAra ara yazip duruyordu en son ona ben yazdim
Soran+1 yılBu sekilde
Soran+1 yıl[12/1 18:24] ✨: Cem
[12/1 18:25] Cem: Efendim
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Cem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Cem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Cem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Cem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Cem: 😊
[12/1 18:33] Cem: Bı dakika
[12/1 18:33] Cem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Cem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Cem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Cem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
Soran+1 yıl[12/1 18:40] Cem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Cem: Ben mi betul biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Cem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Cem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Cem: Anladım cansu ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem
Soran+1 yılYarim saat sonra aradi gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra yazdi hikayeme yanit verip bende goruldu bile yapmadim dahada yazmadi 1 hafta oldu
- +1 yıl
Bu işten bişey çıkmaz bence uzak dur
Soran+1 yılBen uzak duruyorum bu cocuk durmuyor gitmiyorda gelmiyorda
En İyi Cevaplar
- Cinsel Yaşam konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılYani süren bir ilişkiniz olsaydı belki ilerisi ciddi olurdu der yap derdim ama bence pişman olucak gibi gözüküyorsun. Buna sen karar ver kendini kocana saklamak gibi bir düşüncen yoksa ona göre bir koca bulurum falan diyorsan yaşayabilirsin.
013 Yorumla
Soran+1 yılKendimi hep esime saklama kafasindaydim hala oyleyim bu kisi beni allak bullak ediyor. Beni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
- +1 yıl
Adam senin ona olan hislerinden emin kullanıyor olmalı bunu. Kendini kocana saklama fikrin var madem boş ver. Emin ol bende karıma saklamak isterdim ama saklayamadım. E bu kişiyle senin bir geleceğin de zor olucağına göre tut kendini. Bence o çocuğu komple hayatından çıkar.
Soran+1 yılCikardim her yerden sildim normal hayatima bakiyordum durup durup ortaya cikiyordu dedim ya adam ol gel ya da adam ol cik hayatimdan iyi gunler betul dedi 1 hafta sonra yine yazdi sohbet edelimmi diye bende yelkenleri suya indirdim konustuk sonra bu defa ben yazdim ona şu sekilde
Soran+1 yıl[12/1 18:24] ✨: Cem
[12/1 18:25] Cem: Efendim
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Cem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Cem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Cem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Cem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Cem: 😊
[12/1 18:33] Cem: Bı dakika
[12/1 18:33] Cem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Cem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Cem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Cem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
Soran+1 yıl[12/1 18:40] Cem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Cem: Ben mi betul biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Cem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Cem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Cem: Anladım cansu ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem
Soran+1 yılYarim saat sonra aradi gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra yazdi hikayeme yanit verip bende goruldu bile yapmadim dahada yazmadi 1 hafta oldu ama yine yazicak ondan eminim anlamadigim gitmiyorda gelmiyorda arkadasca yaziyorum diyiyor yazma diyiyorum yaziyor
- +1 yıl
Seni istemediği net. Hayatında bir başkası da olabilir. Seni cepte tutmaya çalıştığı kesin. Hayatından çıkarmak bu değil her yerden engellersin. Sana ulaşsa bile cevap vermezsin. Hayatından çıkarmak bu. O sana bir şey hissetmiyor. Net olmayı bende severim ama sen bildiğin uçmuşsun adama. Bu saatten sonra toparlamak çok zor.
Soran+1 yılCapkin biri ama dediginizi yaparim heryerden engeleyip silip atarim
- +1 yıl
Bana kalırsa öyle yap. Onu hayatından tamamen çıkardığında yeni birine hazır olmak için zaman tanı kendine. Kendini dinle bi süre kafanı topla.
Soran+1 yılBu sefer yolda karsima cikiyor gulumsuyor selam veriyor
Soran+1 yılHayatinda biri yoksa beni neden istemiyordur. Yani beni begeniyor o kesin sadece olay ciddiye biner diye korkuyor olabilir mi
- +1 yıl
Bir kaç sefer görmezden gelirsin. Bidaha yapmaz. Yahu seven isteyen adam korkmaz. Sadece cinsellik olabilir amacı.
Soran+1 yılPeki oyle yaparim
Vallahi evlilik için yaşınız müsait. Beklentilerinizi azaltıp evlenin ve keyfinize bakın. Kimse de bir şey diyemez. Daha önemlisi sizin kafanız da rahat olur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
25Cevap
+1 yılPişman olacağını düşünüyorum. Birini arzuluyorsun başkasına böyle hissetmemişsin diye yapmak zorunda değilsin. Bu seni haklı çıkarmıyor. Eğer kuralların varsa ve bunlara uymadığın için pişman olacaksan olursun. Bana göre böyle. Yine kararı sen vereceksin.
30 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılOlursun. Hem dini anlamda sıkıntı yaşarsın hem de toplumsal olarak sorun yaşarsın. Evlilik dışında bakireliğiniz giderse kusura bakmayın ama değeriniz düşer.
00 Yorumla
+1 yılO da seni seviyor ve aynı cinsel isteği duyuyorsa pişman olmazsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılSevdiginden emin degilim ama istegi var
- +1 yıl
Pişman olma ihtimalin var.
Soran+1 yılBeni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
Cinsel Yaşam konusunda 2,4b cevap paylaştı. sevgilini görünce vajinan ıslanıyor ise artık yapcak bir şey yok demektir yapıştır gitsin sonunu düşünen kahraman olamaz
10 YorumlaBeyler hazırlanın topumuza ağır bir genelleme ve beddua gelecek yakın zamanda
01 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅😅
Pişman olmazsın şu dünyaya bir kere geldin keyfini yaşa
00 Yorumlasana isteği zaman gelir isteği Zaman giderse böyle pişmanlığın dibini yaşarsın sen
00 Yorumla
+1 yılEvlenmeden yaşanılan cinsel ilişkilerin çoğu genellikle pişmanlık doğuruyor bana göre.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 16,5b cevap paylaştı.
+1 yılDünyaya bir kez geliyorsun, yerinde olsam yapardım. Bekaret kadar saçma bir şey yok.
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 11,6b cevap paylaştı. Bir grlecek beklentisi varsa bu yanlış olur ama amaç cinsellik yaşamak içinse onun yerinde kim olsa bu şansı değerlendirir
029 Yorumla
Soran+1 yılGelecek beklentim var
Soran+1 yılBenimle ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzunda konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
Soran+1 yılBelkide
Soran+1 yılZaten o yazmadigi muddetce sorun yok uzak dururum yazinca bende durumlar degisiyor
Soran+1 yılAslında cevremde benimle tanismak isteyen cok oluyor sebebi cok civik oldugumdan ya da acik sacil giyindigimden degil genelde dikkat cekici bulurlar yuz olarak oyle tanismak isteyenler cok oluyor ve cevremdeki kisilerde de cok oluyor ben hayatimda biri olmasi icin biri olsun istemiyordum hala istemiyorum.
Soran+1 yılMisal aklımda bu kişi varken kimseyi taniyamam ya da yokkende guven vermiyorsa karsimdaki kisi yadan kalben isinamadiysam taniyamam
Soran+1 yılVe hayatimda ne kadar az kisi olursa benim icin o kadar iyi olacagini dusunurum o yuzden seciciyim
Soran+1 yılAslında hayatima bakiyorum o yazip cizip benimle oynuyor yoksa ben normal hayatima bakip devam ediyorum yine oyle yapicam yazicak dengemi bozuyor en son ben ona yazdim bu durumdan sıkıldım
Soran+1 yıl[12/1 18:24] ✨: Cem
[12/1 18:25] Cem: Efendim
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Cem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Cem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Cem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Cem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Cem: 😊
[12/1 18:33] Cem: Bı dakika
[12/1 18:33] Cem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Cem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Cem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Cem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
Soran+1 yıl[12/1 18:40] Cem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Cem: Ben mi betul biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Cem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Cem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Cem: Anladım cansu ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem
Soran+1 yılYarim saat sonra aradi gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra yazdi hikayeme yanit verip bende goruldu bile yapmadim dahada yazmadi 1 hafta oldu
Soran+1 yılBana ilgisimi yok yani
Soran+1 yılPeki sizce neden yaziyor arada ve yazma dedigim halde arakadas kalmak istiyor. Ve yine yazacagindan da adim kadar eminim
Soran+1 yılSohbet ettigimizde yok kisa kesiyor
Soran+1 yılAynen oyle bende ona bunu diyiyorum yazma kafam karisiyor kafani karisicak durum yok seni seviyorum diyiyor sacma sapan davraniyor istiyormu istemiyormu belli degil
Soran+1 yılArkadasa ihtiyacim yok diyiyorum
Soran+1 yılGelecegi varsa zatn istedigim kadar uzak durayim cabalar ne yapar eder gorusur benimle eger istiyorsa oyle yapmaya karar verdim uzak durucam
Soran+1 yılIkimizde 25 yasindayiz
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılZamanla unutursun. Aklina bile gelmez. Sabret.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlenme ihtimalin olabilecek bir kişiyse karar senin. İyi düşün karar ver. Cinsel birliktelik yaşarsanız partnerin kesinlikle prezervatif kullansın.
01 Yorumla- +1 yıl
Öylede erkek zevk alamıyorum
- Cinsel Yaşam konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuk seni istemiyor
04 Yorumla
Soran+1 yılAma yazip duruyor
Soran+1 yılBeni begenip guzelde buluyor
- +1 yıl
Niyet başka sanki
Soran+1 yılBeni gormek icin can atiyordu camda 2 dakikada olsa gormek istiyordu cinsel anlamda yaklasimi olmadi evimi merak edip duruyordu nerede oturdugumu numarami ne yapti etti aldi
- Cinsel Yaşam konusunda 388 cevap paylaştı.
+1 yılSonradan ayrılık vesaire olursa pişman olabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten sevgili degiliz. Beni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
- +1 yıl
Demek ki oda kestiremiyor veya gercekten iyi birisin ve arkadaş kalmak istiyor
Soran+1 yılBilmem oda beni arzuluyor ama soyleyemiyor gibi ve beni yaninda tutmak istiyor gibi sadece sevgili olamiyor cunku konu anneme gidiyor oda is ciddiye biner diye korkuyor sanirim
Sevdiğinle yasa boş ver
07 Yorumla
Soran+1 yılPisman olursam yani kullanirsa
Soran+1 yılAma bakimsiz biri degilim kotu bir insanda degilim
Soran+1 yılYani o kotulugu eder mi
Soran+1 yılBeni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
+1 yılCinsel olarak mı? O bu durumu kabul edecek mi?
04 Yorumla
Soran+1 yılO dunden razi
Soran+1 yılCinsel olarak evet
- +1 yıl
Daha çok bağlanırsın ama?
Soran+1 yılEvet hemde nasıl
+1 yılOlirsun evlenemezsin sonra
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok saçma pişman olursun yüksek ihtimal yapma bence
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOnun yerine kendine seks partneri bulsan daha mutlu olursun biliyor musun
+1 yılBir ilişkiniz yoksa evet pişman olursun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPişman olursun yapma sakın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVer gitsin mezara mı goturcen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBüyük pişmanlık loading...
00 YorumlaOlursun yaşama
09 Yorumla
Soran+1 yılBeni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
Soran+1 yılEn son yazdi goruldu bile yapmadim
Soran+1 yılHayatimdan cikardim her yerden sildim normal hayatima bakiyordum durup durup ortaya cikiyordu dedim ya adam ol gel ya da adam ol cik hayatimdan iyi gunler betul dedi 1 hafta sonra yine yazdi sohbet edelimmi diye bende yelkenleri suya indirdim konustuk sonra bu defa ben yazdim ona şu sekilde
Soran+1 yıl[12/1 18:24] ✨: Cem
[12/1 18:25] Cem: Efendim
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Cem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Cem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Cem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Cem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Cem: 😊
[12/1 18:33] Cem: Bı dakika
[12/1 18:33] Cem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Cem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Cem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Cem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
Soran+1 yıl[12/1 18:40] Cem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Cem: Ben mi betul biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Cem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Cem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Cem: Anladım cansu ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem
Soran+1 yılYarim saat sonra aradi gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra yazdi hikayeme yanit verip bende goruldu bile yapmadim dahada yazmadi 1 hafta oldu
Soran+1 yılYine yazicak yazmiyorsa yolda karsima cikiyor
Neden diye bir sor önce kendine
07 Yorumla
Soran+1 yılSordum. Daha once kimseye bu denli bir sey hissetmedim. Yani bu denli arzulamadim. Ve bu kisiyle cok benziyoruz beni severse cok guzel sevebileceginede inandirdi. Ama beni cok hassas, naif buluyor en son bitirdigimizde de arkadasim bir daha karsisina cikma kafasini karistirma yazmis ona oda bana yazdi betul ben sana bir sey yapmadim demisti yani bana bir sey yapmaya cekiniyorda. Uzmeye ama ne sevgili oluyor ne gidiyor arkadaş ayagina yaziyor bende yazma kafami karistiriyorsun diyiyorum oda vallahi bir sey yok sen gercekten iyi birisin arkadasca yaziyorum dusman degiliz ya lutfen felan diyiyor. Ama uzun uzun da konusmuyoruz kisa kisa kesiyoruz. Ne gidiyor ne geliyor yani
Soran+1 yılVazgectim zaten
Soran+1 yılEn son ona boyle yazmistim
Soran+1 yıl[12/1 18:24] ✨: Cem
[12/1 18:25] Cem: Efendim
[12/1 18:25] ✨: Nasilsin
[12/1 18:25] Cem: İyiyim sen
[12/1 18:26] Cem: Nasılsın
[12/1 18:27] ✨: Iyi
[12/1 18:27] ✨: Napiyorsun
[12/1 18:27] Cem: Uzaniyorum sen
[12/1 18:28] ✨: Disardayim eve gidiyorum
[12/1 18:28] ✨: Seni hiç goremiyorum
[12/1 18:29] Cem: Servise biniyorum
[12/1 18:32] ✨: Benim biraz canim sıkkın
[12/1 18:33] ✨: Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum
[12/1 18:33] Cem: 😊
[12/1 18:33] Cem: Bı dakika
[12/1 18:33] Cem: Lütfen
[12/1 18:36] ✨: Annem arkadaslarim herkes beni biriyle tanistirma gorusturme pesinde kimseyi istemiyorum ben
[12/1 18:36] Cem: Anlıyorum
[12/1 18:37] ✨: Bir sey soylemiyicek misin
[12/1 18:37] Cem: Yok yani neden peki
[12/1 18:38] ✨: Neye yok
[12/1 18:38] Cem: Neden diyorum böyle bir şey yapıyorlar
[12/1 18:40] ✨: Evlenmem icin hayatimda biri olmasi icin işte
[12/1 18:40] ✨: Ben istemiyorum
Soran+1 yıl[12/1 18:40] Cem: Sen ne diyorsun peki
[12/1 18:40] ✨: Istemedigimi
[12/1 18:40] ✨: Kimseyi
[12/1 18:41] ✨: Benim aklim fikrim sende
[12/1 18:41] ✨: Kaldi
[12/1 18:42] ✨: Yine sana geldim
[12/1 18:43] Cem: Ben mi betul biz oturup konusamadik bile seninle
[12/1 18:43] ✨: Oturup konusuruz
[12/1 18:44] Cem: Ya her zaman sorun değil ama yani böyle normal bir şekilde
[12/1 18:44] ✨: Heyecanliydim
[12/1 18:45] ✨: O yuzden pek konusamadim
[12/1 18:45] ✨: O gun seninle
[12/1 18:46] ✨: Giyiminden kusamindan sesine kadar etkilendim senden
[12/1 18:46] Cem: Çok teşekkür ederim sende çok tatlı birisn
[12/1 18:46] ✨: Tesekkur ederim
[12/1 18:49] ✨: Ben sevmiyorum taktik felan her zaman net olmayi tercih ediyorum. Icimden ne geliyorsa onu soylemeyi, yapmayi tercih ediyorum. Sana karsi daha fazla uzak kalamadım dayanamadim soyledim işte bunları
[12/1 18:58] Cem: Anladım cansu ama ben böyle anı şeyleri sevmiyorum
[12/1 19:01] ✨: Ani degildi zaten onceden icimde olan seylerdi. Daha gel desende gelmem
Soran+1 yılYarim saat sonra aradi gece konusalim dedi yazmadi 2 gun sonra yazdi hikayeme yanit verdi bende goruldu bile yapmadim dahada yazmadi 1 hafta oldu ama yine yazar
Olursun boş ver
02 Yorumla
Soran+1 yılHerseyin ilkini onda yasamak istiyorum
ol birlikte nolcakki
06 Yorumla
Soran+1 yılHer şey olur
Soran+1 yılHayir
Soran+1 yıl20 dakika kaldim kisa konustuk onun disinda yolda cok karsilasiriz
Gizli Üye(30-35)+1 yılPişman olursun
38 Yorumla
Soran+1 yılHerseyin ilkini onda yasamak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılEvlen o zaman onunla
Soran+1 yılBen isterim ama o tedirgin ikimizde 25 yasindayiz
Cevap sahibi+1 yılO zaman dikkat et o hatayı yapmakta ben yaptım iyi olmadı
Soran+1 yılAnlatirsaniz dinlerim
Cevap sahibi+1 yılYazacaktım da gizlisin
Soran+1 yılYazdim ben
Cevap sahibi+1 yılYazdım
- Cinsel Yaşam konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılEminsen olamzsın
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılİyi tanımadan yapma
00 Yorumla
+1 yılYaşa gitsin o zaman
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı. Pisman olursun
00 YorumlaCinsel mi
00 YorumlaOna açık ol
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 4,6b cevap paylaştı. olmazsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence olursun
00 YorumlaOlursun
01 Yorumla
Soran+1 yılVazgectim zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılVerme sakla
00 Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sevdiğim kişiyi çok arzuluyorum, bir şey yaşarsam pişman olur muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer