Sevdiğim kişiyi çok arzuluyorum, bir şey yaşarsam pişman olur muyum?

25 yasindayim oda ayni sekilde bu yasima kadar kimseyle olmadim opusmedim bile kimseyi bu denli arzulamadim ve bu kurallarimi yikacak kadar istemedim. Onu istiyorum kisa flort ettik sonra bitirdik o bitirdi ama yazip duruyor yazma dememe ragmen ne geliyor ne gidiyor. Onunla olmak istiyorum bakimsiz degilim guzel bulur cogu kişi hayatıma girmek isteyende cok ama ben onu istiyorum sizce pisman olur muyum?
Sevdiğim kişiyi çok arzuluyorum, bir şey yaşarsam pişman olur muyum?
Cevapla