Konuştuğum çocuk bakire olduğum için benimle ilgili ne düşünür ona nasıl davranmalıyım?

Haziran ayında iki kere beni spor salonuna girerken görüyor. Kendisi de aynı spor salonuna ve ismimi öğreniyor. Haziran ayından bu zamana kadar sürekli beni arıyor en son 15 kişilik privimi buluyor. konuşuyoruz ve bana her şeyi anlatıyor. Bu kadar zaman beni araması çok hoş bu yüzden bir şans verdim. Ama bugune kadar şans verdiğim erkekler ilk buluşmadan eve geçelim muhabbeti yapıyorlardı bu yüzden bu çocuğa açıklayıp ben cinsellik istemiyorum bu yüzden görüşmekte istemiyorum dedim çocuk da olur mu öyle şey beni abazan mı zannettin sen konuyu acmazsan açmam bile dedi. Buraya kadar her şey çok normal çok anlayışlı ama bir anda bakire misin diye sordu. Evet bakireyim dedim. Sizce benim hakkımda ne düşündü? Hala görüşmek istiyor ama bugün sanki biraz soğuk yaptı hiç yazmadı falan.
Güncellemeler
+1 yıl
Yol verdim
Konuştuğum çocuk bakire olduğum için benimle ilgili ne düşünür ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla