
sevişmek için aşık olmak şart mı yoksa hoşlanmak yeterli mi?

sevişmek için aşık olmak şart mı yoksa hoşlanmak yeterli mi?
Hoşlanmak yeterli. Sağanak yamurda boyun eğmeyip dik duruluyorsa bu iş olur.
Hoşlantı, etkileşim yeterli
Cevap
8Cevap
Aşık olmadan de sevişilir
Aşık olma duygusu olmazsa para ile ilişki yaşamış gibi olursun
Duygu olmazsa ilişki hiç olmasın daha iyi
Gözümün dönmüş olması yeterli.. Damacana bile olur.
Aşık olmak çok iddialı olur bana göre. Arada bir çekim olması yeterli.
Ister aşk deyin, ister hoşlanmıyorum ama duygu şart
Ten uyumu ve cinsel anlamda çekici bulmak şart..
Duygusuz hiçbir ilişki olmaz.
Arzulamak şart
Hoşlanmak yeterli bence
Hoşlantı ve çekim yeterli.
Karisimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar