Önsevişmenin kesinlikle sohbet olduğunu düşünüyorum, sizce?

Yani ne güzel yakışıklı havalı insanlar gördüm iki kelime edince tiksindim. Ya da sıradan etkilenmediğim kişiler gördüm ama konuşmaya başladıkça açık oldum bağlandım. Bence tamamen tüm ilişkilerin kilit noktası sohbet muhabbet. Zaten uzmanlar da uzun ilişki ve evliliklerde tüm olay sohbet etmek konuşmak diyor. Öyle bence de. Yani bazı insan var sohbet etmekten nefret eder istemezsin ve soğursun. Bazısı da var aşık olursun onun zekasına fikirlerine sohbetine. Konuştukça konuşasın gelir sevişme gibi işte o insanla da sevişmek istersin zaten.
Önsevişmenin kesinlikle sohbet olduğunu düşünüyorum, sizce?
Cevapla