Erkekler neden çok kadınla ilişki yaşadığını söyler ki?

Anlamadigim bir durum bu. Biriyle birbirinizi tanimaya calisiyorsunuz yeni baslamissiniz. Daha önce bir çok kadinla cinsel iliski yasadigini neden söyler ki insan? Soğuyorum arkadaş! Soğuyorum!

Bana ne senin 500 kadinla mi 1500 kadinla mi yattigindan?

Erkekler neden çok kadınla ilişki yaşadığını söyler ki?
Cevapla