Artık peşini bıraksın diye ya da bu iş olmaz diyemedikler için belki de canı yanmasın diye.. soru başlığı çok uzun olacaktı.. kızı sevmediğinden değil seviyor da olabilir ama o ilişki olmayacaktır bu bellidir. O zaman kıza, onun canını yakacak şeyler der mi? Bir sevgilim bana gayim demişti. Ben gay olsa olmasa da bana ondan ayrılmam için dediğini düşünerek ayrılmıştım. O önemli değil de en sonuncusu… bana başka bi kadının ismiyle seslendi.. çok gücüme gitti. Ayrılmıştık evet ama unutayım ben diye bu denilir mi? Belki de gerçekten şaşırdı. Öğrenmek istiyorum. Soruyu sırf erkeklere soracaktım ama hemcinslerimin tecrübeleri işime yarayabilir
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru neden bu kategoride anlamadım
Erkekler, bir kız sırf kendisinden ayrılsın diye kıza “canını yakacak” yalanlar söyler mi?
Bugünlerde insanlar kendinden soğutmak için çok fazla şey yapıyor seçenekler sonsuz. Ayrıca gay olduğu halde senle ne işi var en başta niye düşünmüyor 😅
Söyleyebilir diye düşünüyorum bazen o ayrılan, bırakan konumda bir diğer değişle terk eden ( kötü rolde) bulunmak ve o yükü, sorumluluğu kaldırmak istemeyebilir.
Bu durumlarda bir çok insan kız erkek olsun karşıdaki insanı bunu yapması için zorlar eline bahaneler verebilir ama tabi genel olarak düşündüğüm şey bu ve bunlar yaşanıyor yine de diyemem seninki de böyle.
anladım demek istediğini :D mümkün değil olasılık dahilinde ama gereksiz bir eylem bence başka isimle seslenilmesi tabi gerçekten karıştırmış olma ihtimali de var da neyi karıştıracaksın yani :D ah bu gönül, kalp kırıklıkları ahh
boş ver bence daha da arama madem öyle :) gönlüne göre versin yukarıdaki diyelim, hiçbir şey istediğimiz gibi olmuyor ama yine de insan ruh ikizini bulur bence bir gün :D umudunu kesme her sevgi, ilişki insana bir şey katıyor, öğretiyor, değiştiriyor.
Çektiğimiz acıları bugünkü bizi yaratıyor bazen gerçekten gidip benim canımı yakanların elini sıkıp teşekkür etmek istiyorum :)
her şeyin aşırısı zor oluyor işte :) çok sevmişsindir üzüldüm şimdi ama her şey düzelecek merak etme nasıl eminsin diye sorma zaman her yarayı sarıyor 😐
insan sevdiğine bile isteye böyle şeyler yaparak canını acıtmamalı bu çok acizce bir davranış, ayrılabilirsin olmuyordur bunu münasip bir dille kırmadan üzmeden yapabilmektir asıl marifet... ayrılırken çirkinlesmeye gerek yok