Daha az önce biriyle bu yüzden tartıştık. Bana göre sevgi olmadan hiçbir şey olmaz en azından hoşlanmam lazım. Neymiş böyle olan kişiler uzun uzun sevişemezmiş. Asıl böyle kişiler uzun uzun sevişir bana göre...
Ben her önüme gelenle bir şey yapmıyorum diye isteksiz mi oluyorum? Ne manaa... 2 karşı cinsin birleşmesi adeta tek bir vücut olması değil midir? Ben dengesiz ve değersiz insanlarla birlikte olursam benim dengem de bozulmaz mı? Sonuçta bu normal bir arkadaşlık vs değil yani. Uzun süredir birlikte olmuyorum kimseyle ve kendimi çok frenliyormuşum zart zurt yani abi kendimi frenlemiyorum öyle bir durumun içine zaten sokmuyorum kendimi. Sevişirken de frenlermişim ben kendimi o raddeye geldiysem ne diye frenliyim? Zaten o raddeye geldiysem frenlemeyeceğim bir insandır. Çıldırıcam bu işin normali benim dediğim gibi değil midir?
Ben her önüme gelenle bir şey yapmıyorum diye isteksiz mi oluyorum? Ne manaa... 2 karşı cinsin birleşmesi adeta tek bir vücut olması değil midir? Ben dengesiz ve değersiz insanlarla birlikte olursam benim dengem de bozulmaz mı? Sonuçta bu normal bir arkadaşlık vs değil yani. Uzun süredir birlikte olmuyorum kimseyle ve kendimi çok frenliyormuşum zart zurt yani abi kendimi frenlemiyorum öyle bir durumun içine zaten sokmuyorum kendimi. Sevişirken de frenlermişim ben kendimi o raddeye geldiysem ne diye frenliyim? Zaten o raddeye geldiysem frenlemeyeceğim bir insandır. Çıldırıcam bu işin normali benim dediğim gibi değil midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer