Her istek hissettiğin insanla birlikte olmak mıdır cinsellik?

Daha az önce biriyle bu yüzden tartıştık. Bana göre sevgi olmadan hiçbir şey olmaz en azından hoşlanmam lazım. Neymiş böyle olan kişiler uzun uzun sevişemezmiş. Asıl böyle kişiler uzun uzun sevişir bana göre...

Ben her önüme gelenle bir şey yapmıyorum diye isteksiz mi oluyorum? Ne manaa... 2 karşı cinsin birleşmesi adeta tek bir vücut olması değil midir? Ben dengesiz ve değersiz insanlarla birlikte olursam benim dengem de bozulmaz mı? Sonuçta bu normal bir arkadaşlık vs değil yani. Uzun süredir birlikte olmuyorum kimseyle ve kendimi çok frenliyormuşum zart zurt yani abi kendimi frenlemiyorum öyle bir durumun içine zaten sokmuyorum kendimi. Sevişirken de frenlermişim ben kendimi o raddeye geldiysem ne diye frenliyim? Zaten o raddeye geldiysem frenlemeyeceğim bir insandır. Çıldırıcam bu işin normali benim dediğim gibi değil midir?
Her istek hissettiğin insanla birlikte olmak mıdır cinsellik?
Cevapla