
Partnerine yakınlaşmak için en doğru zaman havaların soğuk olduğu zaman mıdır?

Partnerine yakınlaşmak için en doğru zaman havaların soğuk olduğu zaman mıdır?
bana gore asıl onemli olan hava hem ortamin hem de libidonun havasıdır :)
yukseldiginde affetmemek lazim, mevsim, mekan, saat farketmeksizin. mutlu etmek mutlu olmak lazim. doymak ve doyurmak, yemek ve yedirmek lazim
Cevap
21Cevap
Ben her şekilde yaklaşırım
Bence zamanı yok her zaman yakınlaşabilir.
Yakınlaşmak için havaların soğumasını bekleyen de ne biliyim 😂🤣 benim havam iyi olduktan sonra mevsimler teferruat olur 😂
Bence böyle özel. bir havaya suya gerek yok. istenildiği zaman o anki her hava her zaman değerli olandır zaten
partnerime yakınlaşmak için en doğru zaman canım istediği ve ondan bu isteğe karşılık bulduğum zaman :)
mevsimin önemi yok
Yaklaşmak için soğuğu beklemeye gerek yok.
cut.
Bahane arayana bahane çok olur 😀 ama bu çekinden kaçanın bahanesi az
Olabilir, sürtünmeden ortaya çıkan ısı enerjisi partneri ısıtabilir.
En samimi olduğun zamandır soğuk hava sadece araçtır.
Hiç alakası yok havayla insanın içindeki havayla ilgili
yeri ve zamanı olmaz asla sadece doğru insan söz konusu
Yoo, öyle bir şart yok, istekli olduğumuzu sezdiğim her an ve her yer
Bunun için mevsimler gerekmiyor yaklaşmak istersem yaklaşırim ve doğru zaman onu arzuladığım zamandır
Arzulayan kadınlarda varmış vay be 🧐🤔
Islak ıpıslak olduğun zamandır
Bahanelere gerek yok
Teşhir kozunu gördüğün andır
Hee ceketini üstüne atarsın vb
En doğru zaman şimdidir
partnerin varsa her zamandır
Alakası yok her mevsimde olur
D*şa girdiği zaman
benim için sevdiğim olsun hamam olsun
Hayır bence
Evettt
Soğukta olur mu ya sıcak iyidir
İyi bahane
Kocası işe gidince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?