Sevgilim, cinsellik olmazsa aldatma olacağını söylüyor. Kendine yol mu yapıyor?

Daha 2 haftalık bir ilişkim var. Konu cinsellikten açıldı. Eğer sarılma, öpüşme olmazsa erkek veya kadının ihtiyaçları olduğu için birbirlerini aldatabileceklerini söylüyor. Erkeğin de kadının da ihtiyacı var bu yüzden çok ileriye gidilmese de bir şeyler yaşanması lazım diyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında, sizce amacı beni kullanmak mi?
Sevgilim, cinsellik olmazsa aldatma olacağını söylüyor. Kendine yol mu yapıyor?
Cevapla