Selamm💛
tam olarak güvenmediğiniz birisiyle cinsellik konuşur veya cinsellik Yaşar mıydınız?

Selamm💛
tam olarak güvenmediğiniz birisiyle cinsellik konuşur veya cinsellik Yaşar mıydınız?

Özellikle biz kadınlar güvenmedigimiz ve sevmediğimiz biriyle cinsellik yaşamayı tercih etmeyiz. Erkekler bu konuda daha rahat çünkü hem fiziki bir güce sahipler hem de toplum baskısına maruz kalan taraf değiller
"Özellikle biz kadınlar" siz kaç kişisiniz?
@Khadimdost hemcinslerimden bahsettim neyi algılayamadın
algılamak? o nedir?
Kardeşim anlayamıyorsan muhatap olma kimseyle
@Khadimdost a siz var türkçe az
Oyy oy Allahım gizliyken bile beni sınıyon
Konuşmamda cinsellik yaşamamda. Çünkü arada bir güven ve samimiyetin olması için bu tür konuların konuşulması lazım. Bu da benim anladığım zamanla olacak bir durum kimse bir anda cinsellik konuşulmasını istemez. Abazalar dışında 😂
Rica ederim 💛
Hayır güven en başta olmalı zaten.
💎💎
Cevap
25Cevap
Güvenmediğim kadınla oturup çay bile içmem. Seks mi yapacağım?
Evet yaşarım
Görüyorum ki herkes hayır yaşamam demiş merak ediyorum da tek gecelik ilişki yaşayanlar nasıl 1 günde güvenebiliyor
Güvenmediğim insanla işim olmaz. Hele ki bana hiç iyi gelmiyorsa. Resmen tehlike alarmı. 🚨
Güven sevgi den bile önce gelir diye düşünüyorum o yüzden hayır diyorum
Guvenmedigim kisiyle neden bir cinsellik deneyeyim ki...
Hayır güven şart. Kadın için de erkek için de.
Konuşmak ayrı bir şey yaşamak ayrı.. karşılıklı güven ve saygı olmalı
güvenmediğim biriyle hiçbir şey yapmam
Hayır tâbi ki de güven önemli
Hayır yaşamam güven çok önemli.
Yaşamam
Hayır kesinlikle işim olmaz
Yaşardım evet
İkna etmeli kanmam lazım ona
hayır 18 yaşında ve altındaysa zaten asla
bazen sadece alacağın hazza odaklanırsın
kesinlikle güven önceliğimdir
Hayır tabiki de
fiziği mühim. İstediğim gibiyse evet
günden kastın ne?
Nu günü?
güven'den kastın ne?
Asla.
Asla
Yaşarım yasadimda
Biraz zor
Bi iki fbadyy oldu
Hayır tabi ki
Yaşamam
Yaşamam
İçime sinmesi lazım
Yaşamam.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?