Yanlış gibi geliyor bu bana psikolojim bozuk mu acaba diyorum bazen çünkü ailevi sorunlarım hep vardı sevgisizlikten mi acaba diyorum ve hiç ilişki yapamıyorum ben
ama işte biryamdan da daha çok zevk alacağımı düşünüyorum
Böyle olan var mı ya da bunun çözümü ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence zaman zaman herkese (ya da çoğu kişiye) olur Sürekli olarak kadınları arzulamıyorsan lezbiyen olduğunu sanmam.
Biseksüel olabilirim ama
Bisek yazınca3lü düşünen bazı insanlar olduğu için öyle yazdım yoksa başka şey canlanıyor onların beyinlerinde ve daha çok bifobik insan var)
Toplumumuz mensupları kendileri dışında her şeye fobiktir.
Ahhahah çok güzeldi ya bu
Biseksüel olduğumdan emin olamıyorum aslında belki ailevi şeyler yüzünden böyleyim diye düşünüyorum
Etrafta bol miktarda çakma Freud mevcut. Çocukluğuna inip çözeceklerdir sorunları.
Anladım knk
kız arkadasımda senın gıbıydı deneyım yasamasını soylemıstım
denedıkten sonra bakıs acılarında farklılıklar oldu
Ben de kız arkadaşım vardı ona yükseliyodum
Hatta aşıkta olmuş olabilirim bilmiyorum
cok detaylıca bana hıslerını dusuncelerını anlatmıstı
Ben mesela psikoloğa gidiyorum şey diyo
Bu seni rahatsız etmiyorsa öylesin diyo ama detaylı konuşmadım ben utanıyorum
anlatabılırım dılersen
O kızı mı onu istemem kafam karışır
yok genel durumunu ozetlıyebılırım o bana anlatmıstı bu durumu
Bem anlatim istersen
Bende bian ya da bazı dönemlerde oluyor bu özellikle duygusalsam kızlara yöneliyorum daha aktif olunca ise erkeklere
buradan detay veremıyorum ama
ıstermısın anlatmamı
Olurr
Burqdan nasil anlatiyim
Digerden o zaman anlat
Ok
Digerdeyim
fantezi merakı
Fantezim var evwt
Ama bu acaba aile sevgisi sorunları yüzünden mi diye düşünüyorum ve bu beni üzüyor açıkcası
Anlamadım pek
Lez değilim diyorum ama canım çekiyor
Kabul edemiyorum emin olamıyorum neyim ben diye
Sevgi eksikliği yüzünden mi acaba diyorum
Lezbiyenlik başka bir şey ama ya öylesindir ya değilsindir
Sen lezbiyen misin
Değilim
Hmm bendeki şu şey herneyse tekrar ediyor kızlara kayıyor bazen ama hiç iyi hisetmiyorum ben böyle