Günümüz kızları ve erkekleri ikili ilişkilerde neden bu kadar sorumsuz ve konuşmaların sürekli cinsellik peşinde oluyorlar?

Merhabalar amacım insanlar hakkında kötü yorum yapmak değil bu kızlar adına da geçerli erkekler için de geçerli her şey o kadar değişti ki Bazı sebeplerden dolayı kendimi erkek arkadaş yerine kendimi okumaya, gezmeye, sanat ve kültürel yerlere gitmeyi ve buna benzer şeylere adadım ta ki geçen sene biraz geçte olsa kendimi hazır hissedene kadar :) Karşıma o kadar cins insanlar geliyor ki artık elimde olmadan buraya yazmak istedim düzgün şekilde konuşmama rağmen karşı tarafın cinselliğe yönelik konuşmaları ergence tavırları açıkçası beni bıktırdı ve bazı şeyleri zamana bıraktım ama günümüz erkekleri ve kızları için her şey o kadar hızlı ve cinsellik olmuş ki duygusal durum yok aktiveler yok hal böyle olunca çevremdekiler genellikle derler yani ben bu kadar güzel alımlı kültürlü olmana rağmen neden yanlızsın diyorlar işte sorum bu neden iyi kız ya da iyi erkek yerine o tür insanları seviyorsunuz ya da bir kişi yerine birçok kişi ile konuşuyorsunuz? Günümüz ilişkileri toksik bir hal almaya başladı ve bu durum gelecek nesiller için tehlikeli bir durum haline geleceğini düşünüyorum ve bu durum beni üzüyor. Bu arada lütfen düzgün cevaplar verin 🙏

Günümüz kızları ve erkekleri ikili ilişkilerde neden bu kadar sorumsuz ve konuşmaların sürekli cinsellik peşinde oluyorlar?
Cevapla