Erkekler kızları neden obje olarak görüyor? Neden değer verip sevmiyor? Kendimi insandan bile saymıyorum artık psikolojim bozuldu?

Keşke erkek olsaydım kadın olduğum için beni hep 2. Sınıf insan gibi hissettirdiler. Güçsüz ezik akılsız dediler. Sadece cinsellik için kullanılıp atılan bir et parçasıymışım gibi sanki kalbim yokmuş gibi davrandılar
Erkekler kızları neden obje olarak görüyor? Neden değer verip sevmiyor? Kendimi insandan bile saymıyorum artık psikolojim bozuldu?
Cevapla