Hepsini övüyorum şöyle bilgilisin şöyle yakışıklısın diyorum cinsellik de konuşuyorum hayatımda ilk defa düzgün biri karşıma geldi cinsellikten uzak olalım bol bol süre ezberle dedi bana namaz uygulaması attı ben onu geceleri bilerek azdırmaya çalıştım çünkü onu arzuladım neyse en son gece de antidepresan aldım uyuyorum dedim cam aç falan dedi istediğini yerine getirmedim sonra pişman olduğunu söyledi en son baktım ertesi gün güzel güzel konuştuktan sonra uyuyorum demiş benim Whatsapp mesajlarıma cevap vermemiş ben de sinirle whatsapp mesajlarını sildim telegramdan da sildim istediğin oldu dedim bana vazgeçtin bizi sildin dedi yazma falan dedi sonra engelledi bence bahaneydi herkes gibi o da benden kaçtı. Hocası ona o kızla konuştuğun sürece uğursuzluk başından eksik olmayacak demiş. Ben neden bu hale geldim? Resmen paspas oldum kimseyi engelleyemiyorum çünkü herkese değer veriyorum engellesem geri kaldırıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖzgüvenin eksik gibi duruyor. Karşı cinsi en çabuk elde etmenin yolu cinsellik bunu kullanmaya kendini alıştırmışsın. Daha zor ve uzun yollar denemelisin kolay elde edilen kolay kaybedilir. Ayrıca kadın olan sensin bırak erkekler seni elde etmek için uğraşsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılKimse beni elde etmek için uğraşmıyorki. Eskisi gibi güzel değilim. Güzelliğimin bile kıymetini bilmedim daha 15 yaşında zina yaptım onun bunun altına yatmaya başladım bunun sonucunda başka yanlışlar da arka arkaya geldi sonrasında vicdanıma esir oldum psikolojim bozuldu bu da özgüvenimi düşürdü
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılSes kaydı dinleyebilirsen
En İyi Cevaplar
sana yardımcı olurum en fazla 3 ay sonra kendini bile tanıyamazsın önce şu güzel değilim takıntını bırak 3 ay sonra yepyeni bir hayata başlamış olacaksın bilemedin 4 ay olsun yaza mutlu girersin ama 3 ay zorlu geçebilir senin açından söyleyeyim
023 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yardımcı olacaksın
Soran+1 yılYaş doğru mu
Soran+1 yılKarşılıksız yapmazsın
- +1 yıl
seks mi isteyeceğimi sanıyorsun? ya da senin bedenini mi istiyorum sanıyorsun? beni tanımadan bu yorumu yapman normal olabilir her iyiliğin bir karşılığı olacak diye bir kavram yok ben sana bir adres veririm beni o çevrede soruşturur öğrenirsin nasıl biriyim diye orası İstanbul zeytinburnu 4 ay önce taşındım temelli hani sorduğunda yalakalık yapacak biri yok benim hakkımda
Soran+1 yılEe bana nasıl fayda sağlayacaksın o zaman
- +1 yıl
ben en ölü halimdeyken bile 3 kişiyi hayata bağladım nasıl mı oldu birbirimize destek moral vererek benim boşluğum arkadaşım yok destek alabileceğim derdimi anlatabileceğim iki kere düştüm yanımda biri vardı üçüncü de düştüm başka biri vardı şimdi düştüm kimse yok evliler artık rahatsız edemem
Soran+1 yıl:D
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun sen? Ben olgun erkek seviyorum 28im
Soran+1 yılBende cinsellik yaşayalım demedim neyse tamam
Soran+1 yılÖylesine
Soran+1 yılE hani vazgeçmiştin gelme diyordun
Soran+1 yılAyak yapma. Sanki sen istemiyorsun cinsellik
- +1 yıl
la bi git hala beni başkalarıyla karşılaştırıyor ömrüm hayatımda bir kadınla cinsellik yaşamadım merak bile etmedim sağolsun hayat bana bir hastalık verdi yıllardır onunla debelenmekten ne kadın ne cinsellik düşündüm bunu yazarken senin yazını bir daha okudum antidepresan aldığını yazmışsın o ilaç seni bu hale getiriyor zaten istemsiz hareketlerde bulunuyorsun ben vazgeçtim seninle uğraşamam ben anksiyete hastalığın varsa da hiç çekilmezsin bence iyileşmeden kimsenin karşısına çıkma herkes benim gibi olgun karşılamaz seni
Soran+1 yılBelli çok olgun karşıladın. Her yazdığım yorumu okuyup özenle yargıladın maşallah. Kimsenin karşısına çıkma diyor bir de sanki herkes çok normal
- Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılManevi yönden kendini kapattığın için nefsi ve arzu yönünden saldırıyorsun. Bu sebeptendir ki yaşadığın ilişkilerin de hayrı olmuyor.
Bu şekilde hiçbir hayrı olmaz, bu düzeni bozmalısın.
cut.022 Yorumla- +1 yıl
Güzelliğine ihtiyacım yok ki. Ha bir iyilik istersen yaparım.
Soran+1 yılGüzel değilim zaten güzellik derken sadece nude dedim
- +1 yıl
Ona da ihtiyaç yok : ) Aklın yerinde, kalbin de atıyor, maneviyatın da var belli, sanki flört edeceğiz, sohbet eder geçeriz? İki sıradan yabancıyız neticede?
Soran+1 yılBen seni de sıkarım dertlerime kimse dayanamıyor. Herkes beni terk ediyor
- +1 yıl
Aynı dertler tekrar ettikçe seni de sıkar, bilmem farkında mısın?
Elbette sıkarsan bende giderim, açık konuşayım.
Bir derdi elli kez anlatabilirsin fakat elli kez tartışmak manasızdır.
senin çabanı da görmek isteriz.
Asıl soru şu, seni bu noktaya sürükleyen şey neydi?_
Soran+1 yılZaten sıkıyor ki. O yüzden hasta oldum ciğerlerim yanıyor. Doktora gitmiyorum ciddi bir hastalığım olabilir. Beni bu noktaya getiren çok şey. Her şey 14 15 yaşında başladı
- +1 yıl
Ne zamandır hayattan soyutlaştın, yalnızlaştın. Sağlık sorunların ne seviyede?
Soran+1 yıl10 senedir acı çekiyorum. Psikolojim zaten hep kötüydü
- +1 yıl
10 senelik süre de az bir süre değil.
Aslında yeniden harekete geçebilirsin. Bence imkanların var? : )
Soran+1 yılKabullenemiyorum sindiremiyorum hatamı
- +1 yıl
İşte senin aşamadığın nokta bu.
Bu noktayı aşsan her şey yoluna girmeye başlayacak.
Bir hata yaptın mı? Evet yaptın.
Kendine bedel ödetiyorsun. Hayır.
Böyle olmaz.
Sen bugünlerini doldurmazsan, yarınlar güzelleşmez ki?
Bak güzel şeyleri istiyor, arzu ediyorsun.
O halde geçmişi yarınına sürüklememen gerekiyor.
Bir hata ömür boyu sürmez.
Soran+1 yılAllah ya da vicdanım ödetiyor emin değilim ama kayboldum kendimi kurtaramıyorum çukurun içinden
- +1 yıl
Kurtulabilirsin.
Bence bu çukur o kadar da derin değil.
Hatta eminim ki bu yolda kimseye ihtiyacın bile yok.
Sadece motive olmak istiyorsun.
Soran+1 yılSeninle ilk 2013 yılında 10 yıl önce konuştuk soruma yorum atmıştın çakmaüye hesabınla. O zaman bana ne demiştin biliyor musun? "Zaman akarken harcama kendini" Ben harcadım kendimi ve geldiğim nokta işte görüyorsun. Ben bittim 😞
- +1 yıl
Üzdün...
Belki de o dönem seninle daha fazla konuşmalıydım.
Ama birisiyle konuşmaktan daha çok yapman gereken harekete geçmekti.
Ben eminim halen bir şeyler yapabilirsin, bir yerden başlayıp kendini toparlayabilirsin.
Kendine karşı bu kadar ümitsiz olmamanı isterim.
Geldiğin noktada ben bitik birisini görmüyorum.
Soran+1 yılYıllarım elimden kayıp gitti saçmasapan insanlarla üzüntülerle. Ve geldiğim nokta yine aynı hata. Yatağımdan kalkmak istemiyorum artık insanların arasına karışmaya takatım bile yok. Buradaki bir mod buradaki argo içerikli yorumlarımı kaldırıyor. Biliyor musun dışardaki insanlar da böyle faydalandı yanlışlarımdan. Ruh halimden, saflığımdan, acizliğimden. Birilerinin kaybedişi birilerinin kazancı bu hayatta
Soran+1 yılBirilerinin kaybedişi birilerinin kazancı oluyor
- +1 yıl
Benzer hataları bende yaptım.
Saçma sapan insanlara fırsat vererek, güvenerek, tavizler vererek harcadım.
Ama pişman mıyım? Geldiğim noktadan her ne kadar memnun olmasam da pişman değilim.
Bak, zamanın ötesinden gelmişcesine yeniden karşı karşıya gelmişiz ve o kelime canlandı yeniden.
Zaman akarken, harcama kendini.
Ne kadar da anlamlı bir söz.
Söylemesi kolay, ama aslında yapması da bir o kadar basit ve pratik.
O yatağın içine tıkılı kalırsan
O evden çıkmazsan
Yeniden kendinle yüzleşmezsen, insanlarla yüzleşmezsen.
İsteklerin, arzuların ve beklentilerinle heder olacaksın.
Azıcık, minicik bile olsa kırmanı istiyorum duvarlarını.
Çünkü, kalbinin kötü olmadığını düşünüyorum. Sorunlarından arınabilirsin ve içindeki güzellik, dışarıya çıkmalı artık.
Ayrıca, uzun uzun konuşmak istediğinde özelden de yazabilirsin.
Soran+1 yılAma sen çok güçlü duruyorsun bunca haksızlığa yanlışına rağmen. Ben senin kadar güçlü olamıyorum. Hep başka insanlara ihtiyaç duyuyorum. Güçlü bir kadın olamıyorum en küçük darbede yıkılıyorum. Ağlamaktan göz altlarım bile çöktü.
Kalbim kötü değil kötü olsa bu kadar üzülmezdim belkide ama bi şekilde kötülüklere bulaştırdılar yanlış üstüne yanlışlar yaptım.
Teşekkür ederim yazarım sorun değil ama utanıyorum çok- +1 yıl
Uzaktan öyle görünüyor da insan insana daima ihtiyaç duyar. Sadece bazılarımız in direnci daha yüksek oluyor. Kalbin kötü olsa da uzulurdun mesele özünde bu değil aslında sadece insanlara karşı zamanlama da hataların oldu diye düşünüyorum ama telafisi olmadığı kanisinda değilim.
Senden herhangi bir beklentim yok, rahat olabilirsin
Soran+1 yılKalbim kötü olsa bu kadar vicdan azabı duyar mıydım?
- +1 yıl
Elbette hayır
+1 yılBence sorun basit ama çözümü irade gerektiriyor , b. Ok insanlardan uzak dur ne işin var böyle enbesillerle kendine irade koy sadece kaliteli insanlarla takılmaya karar ver ve buna uy
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzun zamandır burada bazı şeyler yazılıyor ve hepsini senin yazdığını düşünüyorum, farkındayım psikolojin bozuk zina yapmışta olabilirsin ama bazı duygularını artık insanlara karşı bastırmalısın. Nude olayını kaldırmalısın. Cinsen içerikli konuşmaları bırakmasan bile azaltmalı ve dozunu ayarlamalısın. Esirlikten kurtul artık bunu yapabilirsin
015 Yorumla
Soran+1 yılEvet kimse benim kadar düşmüş değil çünkü büyük olasılıkla hepsini ben yazıyorum ayrıca tek yanlışım zina değil ki afedersin siiikilmişş yerlerimin derdine düşecek lüksüm bile yok artık. Ruh sağlığımı kaybettiğim gibi fiziksel sağlığımı da kaybediyorum
Cevap sahibi+1 yılYahu böyle sen kendini düşürüyorsun kendine kötülük yapıyorsun, tamam yanlışların hataların var ama böyle şeylerde deme kendine. Sen kendinden vazgeçmişsin toparlaman lazım kendini
Soran+1 yılBen kendime acımadım insanlar da hiç acımadı bu insandır genç kız yazıktır demedi kin beslesem ne olur? Yine bana zarar. Vicdanen de rahatsızım mücadele etsem de fayda etmiyor hiçbi şeyi telafi de edemiyorum
Cevap sahibi+1 yılYa edebilirsin, yanlışlarından vazgeçebilirsin. Kendini toparlayabilirsin. Normalde burada sordugun soruların hiçbirine yorum yapmamıstım ama üzüldüm artık aylardır aynı şeyleri yaşıyorsun. Sen kendini toparlayamıyorsun birinin seni toparlaması lazım
Soran+1 yılYanlışlardan vazgeçsem ne olur? Ben zinayı dert etmiyorum zaten ondan da vazgeçemiyorum şeytanın tekiyim ben dinime kendimi adayamamki. Hiçbir duygudan kurtuluş yok arzularımdan nefsimden takıntılarımdan kurtulamıyorum
Cevap sahibi+1 yılNe takıntın var neden vazgeçemiyorsun.
Soran+1 yılHerşeyi söyleyemem zaten söylesem de bir faydası olmaz ben içimde acısını yaşadıktan sonra
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum bence yanlış düşünüyorsun yanlış hareket ediyorsun
Soran+1 yılBelkide dediğin doğrudur
Cevap sahibi+1 yılTabiki dediğim doğru çok yanlışlar yaptın yapıyorsun artık toparla kendini geçmişi silmen lazım.
Soran+1 yılBen çok saf ve özgüvensiz bir kızdım biliyor musun en küçük olumsuz laflardan bile etkileniyordum ondan dolayı bunca hatayı yaptım
Cevap sahibi+1 yılİstersen konuşabiliriz bak daha hata yapmaman için elimden geleni yaparım
Soran+1 yılDahası olmaz geçmiş sorun. Sen beni anlamadın zaten ergenlik hataları sorun. Şimdi kafam toparlanmış belli bir yaşa gelmişim artık o kadar hataya zaten düşmem. Eski travmalar hatalar sorun benim için
Cevap sahibi+1 yılAnladım toparla artık kendini ama
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılHocasının da ne elem bir karakter olduğunu tahmin edebiliyorum. Irz düşmanlarının gidişine üzülme çünkü hepsi aynı çöp.
04 Yorumla
Soran+1 yılBence o kendi fikriydi hoca falan hikaye. Kendi uydurduğu bir yalandı
- +1 yıl
Böyle namus, ahlak, etik diye yırtınan herkesin bunlardan yoksun olması çok komik ya bırak boş ver
Soran+1 yılHep öyle değil mi? Benim namusum benim ahlakım diyorlar ama başka hayatları gözünü kırpmadan çar çur ediyorlar
- +1 yıl
O karma döner bir taraflarında ağrı yapar elbet bir gün
- Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sana nefsin mi yaptırıyor yoksa kulağına gelen bir vesvese mi var
06 Yorumla
Soran+1 yılİkiside olabilir belkide şeytan olan benimdir. Şeytan olan bensem neden bu kadar acı çekiyorum peki?
- +1 yıl
İmam Gazalinin kimyai saadet diye bir kitabı var daha başında insanın yapısından bahsediyor. Bu tarife çok uyuyor sanki.
Soran+1 yılHer hata affedilmiyor bence. Yoksa ben bu halde olmazdım her günah örtülmüyor
Soran+1 yılHer yara kapanmıyor
- +1 yıl
İnsanın görünmeyen yapısında dört sıfat vardır:
a) Hayvanlar sıfatı,
b) Yırtıcılar sıfatı,
c) Şeytanlar sıfatı,
d) Melekler sıfatı.
Her insan, bu sıfatların hangisinin kendisinde bulunduğunu ve hangisinin asıl, hangisinin emanet olduğunu bilmelidir. Bunları bilmeyen, saadette olup olmadığını anlayamaz. Zira her birisinin ayrı gıdası ve ayrı saadeti vardır. Örneğin: hayvanların gıdası ve saadeti yem yemek, uyumak ve çiftleşmektir. Yırtıcıların saadeti öldürmek, öfke ve intikamdır. Şeytanın gıda ve saadeti, düzen kurmak, aldatmak, bedbaht etmektir. Meleklerin saadet ve gıdası ise, Yüce Allah ‘ı görmektir. Meleklerde hiçbir şekilde, hayvan ve yırtıcıların sıfatı yoktur. Kendisinde melek cevheri bulunan Yüce Allah’ı tanımaya uğraşır, kendini
yüce Allah’ı görebilecek seviyeye getirir. Şehvet ve öfkenin elinden kendini kurtarıp, hayvan ve yırtıcıların sıfatlarının neden kendisine verildiğini anlamaya çalışır. Acaba insanlardaki bu sıfatları, insanların onlara esir olması, hizmetlerinde çalışması için mi yaratmışlar, yoksa insanların bunları kendisine esir etmesi, ilerde meydana gelecek yolculukta binek hayvanı olarak kullanması ve silah olarak yararlanması için mi? Şüphesiz ki dünyada geçen kısa süre içinde onlardan faydanılmak için yaratılmışlardır. Ancak böylece insan saadet tohumunu elde edebilir. Saadete kavuşmak isteyen bu kötü sıfatları ayaklarının altına alır ve yüzünü saadetinin bulunduğu tarafa çevirir. Orası seçkin kullar için Yüce Allah ‘ın zatı, halk içinse cennettir. O halde insanın bütün bunları bilmesi gerekir ki, kendini biraz tanıyabilsin. Bunları bilmeyen dinin özünden habersizdir. - +1 yıl
Kendini buna göre yönlendirirsen kazanırsın. Sen yaptın mı diye sorma , hala kaybetmeye devam ediyorum
- Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılCinsel isteğini törpüleyemiyorsan suçluluk hissinden kurtulmaya çalış derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılSuçluluk hissi cinsel istekle ilgili değil
- +1 yıl
Anlamamışım, pekala.
Gizli Üye(18-24)+1 yılGeçmişinde kötü şeyler yaşamış kötü şeyler yapmış olabilirsin bu kimseyi ilgilendirmez. Bir erkeği de cinsellikle kendine bağlamaya çalışma istediklerini alınca defolup gidiyorlar. Bir süre onlardan uzak durup kendinle ilgilen yeni hobiler edin bu ilk başta zor gelebilir ama kendi kendine mutlu olursan etrafına daha düzgün insanları çekebilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılHep başıma kakan yüzüme vuran biri olunca normal olarak kendimi kötü ve suçlu hissediyorum. Bir insanın annesi bile bu kadar kötü olabilir mi? Bu insanlar yüzünden hatalarımı ve kötü geçmişimi geride bırakamadım
Cevap sahibi+1 yılHaklısın, ben de ailemle kötü şeyler yaşıyorum şehir dışında okumak kurtuluşum oldu. Kötü hissettiren kişiler aileden sayılamaz bence, eğer çalışıyorsan ya da imkanın varsa uzaklaşmayı başka bir yerde yaşamayı deneyebilirsin
Pek bir şey yapıyor gibi de gözükmüyorsun. Neden böyle düşünüyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden yaptığım için buluyorum belkide
Soran+1 yılO eski arkadaşlarım zaten geride kaldı
Farkınsaysan en azından azaltmaya çalış bir anda kimse hop diye mükemmel olamaz
04 Yorumla
Soran+1 yılNeyi azaltayım
Soran+1 yılBazı şeylerin telafisi yok
- Cinsel Yaşam konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılVallahi ilginçsin napalım kız araştırmaya mı alak senii hımm
018 Yorumla
Soran+1 yılYakında ceset olacağım. Ölümü alırsınız
- +1 yıl
Vala güzelim cogunluktaysa kendinde ara hatayı herkes i kacıyor yaa
Soran+1 yılEvet güzel olmadığım için bir de sorunlu olduğum için berbat durumdayım o yüzden
- +1 yıl
Güzellik görecelidir kim kime göre güzel falan sorunlu problem derken ne agrasif saldırgan falanmı
Soran+1 yılYok geçmişim berbat. O yüzden sorunluyum yol alamıyorum ruh halim bozuk.
- +1 yıl
Geçmiş geçmişte kalıyor hayat zamanı klono metre hızında geciyor bence ileri bak eskileri düşünme geleceği düşün
- +1 yıl
Ruh halin cevre deki kişilerin sana yaklaşımından kaynaklı deger verilip güvendiğin kişi olsa ruh halin düzelir
Soran+1 yılDüşünmemem elimde değilki abi. Hatam günahım çok
- +1 yıl
Başın dan ne geçti bilemem düşünüp kurcalamak sana zarar veriyor daha kötü dür da yaşayan kişileri düşün buda benim sınavımmış tecrube edinme gereken bir ders iş deyip fazla kafaya takmamaya calış tamam unutamazsın ama geçmiş yerine ileriyi düşünerek cabalayabilirsin zaten rabbim herkes taşıyabileceği yük verir fazlasını vermez ne mutluki yukü agır olan mükafatı daha büyük olur
Soran+1 yılAklına gelebilecek her yanlış her günah bende var. Karmakarışığım her şeyi yaşadım ve yaşattılar
- +1 yıl
Naptın adamı vurdun
- +1 yıl
Annene babanı I kestin
- +1 yıl
Her kötülük derken en kötüsü ne olabilir ne yapmışındırki büyütüyorsun
Soran+1 yılAdam öldürmedim ama onun dışında aklına gelebilecek her şey var
- +1 yıl
Hiç bir yapılan hata tek Bi kişiye yönelik değildir bunu cevre deki doğru olmayan durust olmaya yalanlarla dolanlarla kandırılıp bu carpık düzene atan kişilerindir suç dod olan doğru kişiler düşen dostunu tutar bu senin cok iyi birisi oldugunu gösterir çünkü kötüler türlerden beslenemez hep iyilere yaklaşıp kullanırlar onların asıl avı iyilerdir
- +1 yıl
Sen yaşadıklarını bir sınav ders dicen gecicen cünkü insanız hata yaparak öğreniyor hayatı bu yaptığımız hatalar bizi hayatta daha iyi bişiripbilgilendirip tecrubeliyorki ilerde sevdigi iz kişileri aynı hatalardan kurtarıp uyarma kabiliyeti veriyor
- +1 yıl
Dicen ki filozoflaşma ama gercek bu insan kendi kendine kötülük yapamaz bunu sana cevre yapar
Soran+1 yılBen suçlandım yakınlarım tarafından toplum tarafından. Bu psikolojiye girmem normal değil mi bu durumda? Annem bile onun bunun altına yatıyorsun or**spu dedi hep başıma kaktı yüzüme vurdu yaşadıklarımı. Ben insan değil miyim? Ne istediler benden? Eziyet çekmek için mi doğdum? Yattığım erkekler bile darbe vurdu. Sadecr bıraksalardı terk etselerdi sorun yoktu ama neden başıma bela oldular? Neden beni kötülüğe sevkedene kadar durmadılar? Baskı üstüne baskı yaptılar onlar da orspu dedi başka erkekleri peşime taktılar benim gençliğim herşeyim onlar yüzünden yalan oldu. Ben bugün intihar etsem onlar yine hayatına devam edecek hiçbi şey olmamış gibi. Ben çürüyeceğim aynı hayatta olduğu gibi bu sefer de mezarda çürüyeceğim. Diyecekler mi bir kız vardı ben ona böyle böyle yapmıştım. Hayır. Kendini haklı çıkaracaklar. Ya o da gelmeseydi yatmasaydı kendi kaşındı diyecekler
Cinsel Yaşam konusunda 10,8b cevap paylaştı. Niye dayanamıyolar. Ayrıca sen yanlış bişey yapmıyosun
06 Yorumla
Soran+1 yılGeçmişim yanlış dolu
Soran+1 yılSadece zina değil çok yanlış var. Bu yüzden beni istemiyorlar
Soran+1 yılBenden kaçıyorlar. En son konuştuğum adama gitme dedim en azından arkadaş olalım dedim hani bana yardım edecektin dedim istemiyorum gerek yok bana yazma dedi yazdığım her yerden de engelledi ben neden bu kadar değersiz oldum? Şu dünyada bana değer veren tek bir insan yok
maalesef gunumuzde ilişkiler artık bunun uzerine kurulu çogunlukla
08 Yorumla
Soran+1 yılİkimizde 30 a yakınız
Soran+1 yılOnu söylemedi. Bence o da bahaneydi
Soran+1 yılBir siteden
Soran+1 yılHayır
Gerekli kişilerden gormedigin sevgi ve ilgi eksikligi yuzunden.. Uzgunum..
02 Yorumla
Soran+1 yılGerekli kişiler derken? Ailemden mi
+1 yıltencere kapak buluştuk konuşalım hadi uğursuz kız zaafım var 😏
01 Yorumla- +1 yıl
içim sıkılıyor bugün nedense
- Cinsel Yaşam konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılBen de senin gibi çok değer verdiğim için kaybeden taraf sonunda biz oluyoruz. 🤔
03 Yorumla
Soran+1 yılBen değersizim o yüzden gidiyorlar
- +1 yıl
Hangimizin gerçekten değeri bilindi ki? Ben de hangi kadını sevdiysem sonu hep olumsuzluk ile sonuçlandı.
Soran+1 yılYorumlarımı bilerek kaldırmış aşağıdaki mod
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendinizi geliştirmek için bir şeyler yapın. Boş işlerle uğraşmayın bence.
06 Yorumla
Soran+1 yılYaş 30a geldi artık ne olurki
Cevap sahibi+1 yılNe olmuş 30 olmuşsa. Daha yeni başlıyor hayat.
Soran+1 yılYaşlıyım en kötüsü ruhum yaşlı
Cevap sahibi+1 yılGünah kardeşim günah. Böyle şeylere ihtiyaç duyma. Hayatından neresinden dönersen iyidir.
Soran+1 yılZaten belamı buldum
Soran+1 yılHayır
Gizli Üye(30-35)+1 yılüzülme kızım seninle en azından konuşuyorlar benimle kimse konuşmuyor bile öyle düşün. takma kafaya rahat ol
05 Yorumla
Soran+1 yılAmımm olduğu için değil mi? Normalde kimse yüzüme bakmıyor
Cevap sahibi+1 yılbende o da yok işte. benim de kimse yüzüme bakmıyorlar. bakmasınlar da zaten çok da s.. m de
Soran+1 yılBenim umrumda
Cevap sahibi+1 yılUmrunda olursa üzülürsün işte. Seni gram sevmeyen birini neden önemseyesin ki? Bence profesyonel yardım almalısın.
Soran+1 yılBuradan bir adam bu mallıkla seni çok siikerler demişti. Mental açıdan ama diye de eklemişti. Ona çok hak veriyorum. Yardım yok hep ilaçlarla uyuşturuldum ailem de bana kötülük yaptı
+1 yılAcilen psikolojik destek almalısın.
01 Yorumla
Soran+1 yılŞunu söyleyip durmayın nefret ediyorum şu öneriden
Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Niye dayanamıyolar.
03 Yorumla
Soran+1 yılKötü durumdayım o yüzden
Soran+1 yılKötü işte soru sormayın
Cinsel Yaşam konusunda 441 cevap paylaştı. Bu nasıl bir durum yq :D Çok vahim gibi ;D
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok kötü durumdayım
Soran+1 yılPaylaştıklarım sonunda kaçıyor işte
Soran+1 yılBu soruyu o amaçla sormadım
+1 yılNormal ama neden kaçıyorlar anlamadım
03 Yorumla
Soran+1 yılBelkide artık güzel olmadığım için
- +1 yıl
Görmek lazım böyle düşünme bence aslında kiymetlisin
Soran+1 yılKıymetim olsa herkes benden gitmezdi. Sağlığımı da kaybettim öleceğim yakında
+1 yılSenden kaçma sebebleri neler
017 Yorumla
Soran+1 yılBelkide güzel olmadığım için
- +1 yıl
Sende vücudunu mu kullanıyorsun elde etmek için
Soran+1 yılElde etmek için değil yanımda kalsınlar diye
- +1 yıl
Yanlış yapıyorsun bence
Soran+1 yılBenim yanımda kimse kalmıyor. Neden? Benim kalıcı dostlarım hiç olmuyor. Neden benimle ciddi ilişkiler kurulmuyor?
- +1 yıl
Bir çok sebebi olabilir burada yaz yaz bitmez
Soran+1 yılYazma o zaman
- +1 yıl
İşte bu yüzden olmuyor
Soran+1 yılAfedersin de herkes bana herşeyi sokuyor ben bir şey yazsam kötü oluyorum bir hata yapsam o hatada boğuluyorum. Ben günah keçisi miyim
- +1 yıl
Herkes aynı değildir bu dünya da herkese aynı şekilde davranmayı bırak bence buraz önce ters davrandın kötü bir şey mi dedim sana ki öyle dedin
Soran+1 yılHerkes özelden yazmamı istiyor yazınca da ilgilenmiyor. Ben de bu yüzden en başında özele gitmiyorum
- +1 yıl
En güzelini yapıyorsun da herkes düşündüğün gibi değil bunu da unutma
Soran+1 yılTanıdığım herkes bir darbe vurdu ya terk ettiler ya da bir şekilde zarar verdiler
- +1 yıl
Maalesef ki öyleler insan evladı vicdansızdir
- +1 yıl
Kafaya takmayacaksin
Soran+1 yılNasıl takmayayım? Takıntılıyım zaten hastayım psikolojik
- +1 yıl
Aklına başka şeyler getir
alışkanlık oluyor vazgeçilmiyor maalesef :(
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana büyü yapılmış ve 1 tane de değil
04 Yorumla
Soran+1 yılBen de şüpheleniyorum bence bu bakire olduğum dönem ortaokulda çağlarında yapıldı. Bir hocaya gideceğim de sahtekar falan çıkar diye korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılhepsi sahtekar güzel kardeşim. bak bu işler öyle hocayla da olmuyor. bazıları var para için değil başka amaçlar için kullanıyor insanların enerjisini çekiyor boş yere. eğer istersen yardımcı olabilirim sana
Soran+1 yılSen necisin ki? Ayrıca özelden yazmıyorum kimseye yazacak yüzüm yok
Cevap sahibi+1 yılDerdini paylaşmayan derman bulamaz güzel kardeşim. benim abim sayesinde bende öğrendim bişeyler elimden bişe gelmezse ona yönlendiriyorum. Para almıyor diye sakın hocaları gerçek sanma. Çünkü senin düşük psikolojin onların 3 harflilerini besliyor. O yüzden yazmak istersen konuşalım Allah rızası için elimden ne gelirse yardımcı olmaya çalışayım
Cinsel Yaşam konusunda 10,8b cevap paylaştı. ne değişik bi ilişki anlayışın war la 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGel kız ben olcam söz. Nude falan istemekte yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSenden kaçma sebepleri ne olabilr sence
00 Yorumla
+1 yılSapıksın kanka
00 Yorumla
+1 yılBende öyleyim
45 Yorumla- +1 yıl
Seninle tanışmayı çok istiyorum
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Buna verilecek cevap genelde hayır olmaz ama neyse :D
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Senin yanından kaçan da kendi kaybeder zaten bence tanıssak senle keske 🤗🤗
+1 yılBeni de tutar mısın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer