+1 yılbence fantezi peşinde koşmaktan ziyade şu an daha çok aşık gibi ama bir zaafını bulursa bir an kocandan zevk almadığın gibi bişeyler öğrenirse harekete geçecektir
06 Yorumla
Soran+1 yılYok erkek bir arkadaşla eşim hakkında böyle bir konu konuşmam zaten mümkün değil. Bir de mesela onunla konuştuğum herşeyi eşimin yanında açıkça ikisi bir aradayken bak bunu ona sordum, şu konuyu onla konuştum gibi şeffaf bir insan olduğumu da gösteriyorum. Eşimden gizlim saklım yoktur. Son derece doğal şeffaf açık dürüst bir insanım. Zaaf yakalayamaz asla
- +1 yıl
zaten yıllardırda zaaf yakalayamadığı için hala baygın baygın hayran hayran bakıyor ama emin ol kafasında derin fanteziler kuruyordur onun yanındayken giyinişine ve oturup kalkmana dikkat et gözü sürekli üzerinde olacaktır
Soran+1 yılKapalı bir kadınım zaten açık giyinmem, samimi bir insanım ama yalaklık sevmiyorum asla. Sınırı geçen bir sözü olsa zaten defol git derim rahatlıkla ama öyle bir lafı da yok. Üstelik lafta eşimin yanında güya
- +1 yıl
anlıyorum yani gizli bir aşık olarak değerlendirebiliriz o zaman belli ki o da kötü bir insan değil özünde ama sana aşık seni çok beğeniyor bence
Soran+1 yılKötü biri değil ve yanında biri yasak aşk yaşayanlara baya bir hakaret etti, o kadar üzüldü ki. Baya kendini kötü hissetti. Ortada yasak aşk yaşama gibi bir durum filan yok aslında ama kendi duygu durumundan dolayı utanmış olabilir. Ben zerre etkilenmedim çünkü eşim dışında biri ile bir hissim duygum amacım yok
- +1 yıl
Sana söylemiştim ama sen ona toz kondurtmamıştır hatırlıyorsun dimi ahh ahh
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni arsuluyor ama evli olduğundan geri duruyor ama bakışlara mani olamıyor dikkat et kendini kaptırma yatakta bulursun yoksa kendini
09 Yorumla
Soran+1 yılYok ben kaptırmam, sınırlarımı bilen biriyim. Açılamasın diye kardeşimsin diyip duruyorum zaten.
Cevap sahibi+1 yılİstediğini söyle kafaya koydu ise açılır sana fırsat bulunca
Soran+1 yılKaç yıllık arkadaşız, şimdiye kadar fırsat bulamadıysa bundan sonra zor bence
Cevap sahibi+1 yılUmarım dediğin gibi olur ve uzak dur mesafeni arttır
Soran+1 yılÖneri için teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ,🙂🙂🤗
Cevap sahibi+1 yılSana söylemiştim dikkat et diye
Soran+1 yılKaybettiğim bir şey yok ki. Benle ilgili de kurmadı bu cümleyi. O yüzden uzak durmak zorunda olmadığım sürece ne eşim ne eşim olmadan görüşmemem gerek
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle dikkat etmende fayda var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
senin ona ilgin var belli, ama ondan tam emin değilsin, ama huylandığına göre demekki sana karşı ilgisi oluşmuş. hakkınızda hayırlısı olsun.
06 Yorumla
Soran+1 yılBenden yaşça büyüksünüz , gerçekten bu sorudan hayat tecrübenizle bunu mu çıkardınız?
- +1 yıl
evet bunu çıkardım vede haklı olduğuma çok eminim. kendini kandırmana gerek yok. özeleştirini yap. yoksa neden bukadar basit gördüğün konuyu kafana takasınki. basit bir bakışsa arkadaşınızın sana ilgisi eminsen buraya sormazdın diye düşünüyorum yanlış anlama sakın. bu benim görüşüm.
Soran+1 yılYanlış anlamıyorum. Kızmıyorum da. Ortada garip bir durumun olduğunun farkındayım. Kendimden yana böyle bir şey hissetmiyorum. Hissetsem böyle kötü niyetim olsa bugün çağırsam geleceğini hissediyorum. Dediğiniz şu kısma katılıyorum. Neden ortada bir itiraf uygunsuz bir kelime bile yokken bu olaya takılı kaldım. En iyisi bahane bulup bir daha görüşmemek
Soran+1 yılElimde aynı yerde çalışmıyoruz artık, eşimde varken beraber görüşüyorduk sadece
- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılYani şimdi niyet okumak gibi olmasın ama fazla göz temasına sıcak bakmıyorum.
010 Yorumla
Soran+1 yılBen kaçırıyorum gözümü ama adam gözüme kilitlenip kalıyor
- +1 yıl
Sizin bir suçunuz yok ama böyle bir tiple bir ortamda bulunmamaya çalışın.
Soran+1 yılSevdiğim bir arkadaşım aslında kendisi, yardımsever kibar zarif bir insan. Bakışı dışında bir terbiyesizliği de yok ama uzak durmak herkes açısından daha iyi olacak sanırım
- +1 yıl
Herkese mi böyle?
Soran+1 yılYani iş yerindeyken bir kadın arkadaş vardı. Bundan çok hoşlanıyordu ama kadına pas vermedi kaçtı baya. Hatta kadın buna pasta börek getiriyordu yesin diye o bana getiriyordu , hep beraber yiyorduk. O kadın mesela bana demişti bir kere neden sürekli senin yanında, her dediğini onaylıyor. Sana niye bu kadar samimi dr benden kaçıyor diye. Hatta sen arkadaşlığını bitirmezsen benim bir şansım olmayacak, görüşme dedi. Ama ben kadın buna aşık diye saçmalıyor gibi düşündüm
- +1 yıl
Bu kişinin size ilgisi var gibi duruyor.
Soran+1 yılKadının karşılık alamayınca kapıldığı bir sanrı olamaz mı? Ama iş yerinde bir erkek arkadaşta gelip bana, ne biçim adamlar var evli barklı kadınların gözünün içine bakıyor ya, ufacık bir umut bekliyor filan dedi ama isim vermedi
- +1 yıl
Olabilir ama bilemiyorum çünkü her türlü tipe rastlıyoruz. :D
Soran+1 yılBilemedim valla ben en temizi uzak durmak sanırım. Aklıma ne geldi. Benim eşim çok ciddi bir rahatsızlık geçirdi ve günlerce yoğun bakımda yattı. O zaman bana geçmiş olsun diye aradı ama hiç üzgün değildi sesi. Bize yeterince köyler vermiyor neşeye bak diye garipsemiştim. Çünkü diğer arayan herkesin sesi kaygılı ve üzgün geliyordu
- +1 yıl
Bence de en doğrusu uzak durmanızdır.
+1 yılilk adımı sen at o cesaret edemiyor seni azruladığı kesin
054 Yorumla
Soran+1 yılBen yasak bit ilişki peşinde değilim ki
- +1 yıl
ama merak da ediyorsun ne düşündüğünü
Soran+1 yılEvet çünkü üzüldüm haline kafa gidip geliyor belli. Öyle kadın görmeyen ilgi görmeyen biri de değil
- +1 yıl
ona rağmen sana böyle bakıyorsa başka ne olabilir ne hayaller kurup sana tahrik oluyordur acaba
Soran+1 yılTahrik olsa başka yerlere bakmaz mı? Sadece gözüme kitlenip kalıyor. Deneyimli oldupu için kendini öi tutuyor dersiniz
- +1 yıl
senden hamle bekliyor taktik yapıyor dikkat et başka yerlerine de bakacaktır zamnala
Soran+1 yılHamle bekliyor olabilir , mesela en son görüştüğümüzde telefona bakıp bakıp güldü, arada özel bir görüşme yapmam lazım filan dedi durdu. Oralardan biraz bende şüphelendim ama. Hamleyi daha çok bekler. Uzun yıllardır arkadaşım ama başkalarını gördüm başka yerlerime bakarken, ama onu hiç görmedim
- +1 yıl
aklında oldukça sende yumuşa olacaktır.. yan yana geldiğinizde daha çok dikkat et başka yerlerine de bakıyordur sen önceden dikkat etmiyordun... biraz daha dikkatini ver ona... giyim tarzın nasıl
Soran+1 yılKapalı bir kadınım, dikkatli giyinirim, samimi insanım ama yalakalık sevmem, kişisel alanıma dahil olmaya çalışan olursa azarı yer, kabalaşırım da gerekirse. Yanında bana yürüyen oldu, nasıl hadlerini bildirip hakaret ettiği mi de gördü
- +1 yıl
sert kuralların olabilir ama eşinin yanında böyle bir cesur hareket yapması sana karşı ilgisinin olduğunu göstermesi de var ortada bir gerçek olarak. diğerleri gibi değil bu eski arkadaşın bi ffil görüştüğün erkek sonuçta
Soran+1 yılİşte arkadaş olması ve bakış dışında bir söz söylememesi yüzünden bir şey diyemiyorum. Bakışlarına dikkat et desem saçmalama yanlış anlamışsın bana nasıl yakıştırdın diye üste çıkabilir
- +1 yıl
son günlerde bana bakışın düşüncen değişti mi diye bi zarf atabilirsin
Soran+1 yılEvli bir kadının bunu sorması ilişki davetidir bana göre. Ben böyle birşeyi sormam
- +1 yıl
rahatsız olduğunu gösterir bence bu durumdan sorun olmaz sanki evli olduğunu bilmiyor mu bakan kişi
Soran+1 yılYanımızda en son görüştüğümüzde eşimde vardı. Eşimle yan yana oturuyorlardı ve eşim onun bakışını görmüyordu. O yüzden kendi açısından tehlikeli bir yerde değildi. Ve yanında eşim olmasına rağmen aşırı yolun bakıyordu
Soran+1 yılBunu soramam ama ben davet gibi olur
- +1 yıl
gözlerini kaçırmadan mı bakıyordu gizli gizli mi bakış atıyordu ya da sen o anda ne yapıyordun.. eşin baksa da bence o artık göze almış snaki seni göz hapsine her türlü alcağa benziyor
Soran+1 yılSohbet ediyoruz işte hep beraber , ben normal bir ona bir buna bakılır ya öyle bakıyordum sohbet sırasında. O öyle kilitlenmiş gibi bakıyordu. Bir ara konuştuklarımı anlamamaya başladı, takıldım heralde kafa başka yere gitti anlamıyorsun de dediğimizi diye , mahçup oldu o anda. Bir arada eşim benimle ilgili bir konuyu ezikledi, o destek verdi hayır ya öyle değil filan diye tutamadı sanırım kendisini
- +1 yıl
eşin hiç bakmıyor mu o çocuğa peki dalgın dalgın olunca o da önemli ya da senin onunla sohbetine katılmıyor mu... ilk def kukusu böyle yalnız kalıyorsunuz ya da hiç teke tek kalma durumu oluşmadı mı...
o derece daldıysa seni hayal üzerine almış
Soran+1 yılTeke tek neden kalayım ki? Ayrıca neden özelden yazayom?
- +1 yıl
zor oluyor diye dedim yorumlaşarak yazmak..
wc ye gider ya da telefon görüşmesi olur eşinişn o anda teke tek kalma oldu mu diyye sordum
Soran+1 yılEşim gitmedi bir yere. Ama biz zaten senelerce aynı yerde eşim yokken çalmıştık. O zaman beraber oturup defalarca kahve içmişliğimiz var. Herhangi bir şey dediğini hatırlamıyorum çirkin. Sadece bir kere bir insanın ayna anda iki insanı sevebileceğini söyledi ben saçma dedim. Öyle şey olmaz uygun değil sevgi değil o dedim. Bir kere de truvalı gelen konusunu açtı. Kadınların erkeklere yapamayacağı şey yok dedi. Bende helenden bahsediyoruz kadın afet gibi tüm kadınlar sanki bana helen mi dedim. Bunların dışında garip bir sohbet oldu mu hatırlamıyorum
- +1 yıl
ilk göndermeyi sana yapmış aslında o anda sen topu taca atmışsın.. helen kim.. eşinin ykkken çalıştığı zamanlardan kalan bir bağ var sana bunun şimdi de dışa vurum hali.. nasıl anlamadın ki şimdiye kadar bu durumu...
Soran+1 yılTopu taca atmak ne demek, futbol bilmem. Helen yok mu kadını para için yaşlı biri ile evlendiriyorlar , sonra o çapkın genç biri ile kaçıyor, uğruna iki devlet savaşıyorlar. Çanakkale’de hatta Truva atı. O helen işte
- +1 yıl
şimdi anladım helen hikayesini :) yani oarada da güzel bi örnek vermiş ilgisinin olduğunu çok net söylemişl sana.. taca atmak demek konu biliyorsun ama bilmemezlikten gelip yüzeysel bi geçiştirmişsin anlamında
Soran+1 yılAdam bana imalarda bulundu ama ben safa yattım. Olabilir bu
- +1 yıl
evet olmuş zaten sen safa yatıp görmmzlikten gelmişsin bu daha da derinleşiyordur... foton falan varsa bakıyordur gece yatarken hayal içine alıyordur
Soran+1 yılSevgilileri oluyor ama sap değil ki
Soran+1 yılSosyal medyadan takipleşiyoruz vardır foto ama bu kadarını yapmaz sanırım
- +1 yıl
sevgilsi olması önemli değil ki hoşlandığı haz aldığı başkasıysa
- +1 yıl
istek oluştuğu an düşündüğü an yapar affetmez
Soran+1 yılNeyse bireysel ne yaptığı beni ilgilendirmez. Ama sizle konuştukça aklıma bir sürü gereksiz ayrıntı geliyor. Mesela en son sohbette 2 farklı kadından bahsedildi. İkisinin de 2. evliliği ve evlendikleri kişiler bekar , burada da mı ima vardı acaba
Soran+1 yılBir gün hoşlandığı kadın tipini anlattı benim fiziksel özelliklerden sadece biri farklıydı mesela. Aramızda bir kaç yaş var , ben büyüğüm. Ben yaşıtlarımla anlaşamıyorum çocuk gibiler diyip duruyor sürekli
- +1 yıl
öyle olmasa neden konuyu açılsın ki düşünceler fikirler ve algıları merak edildiği için konusu net şekilde açmış işte.. şimdiden sonra d bu tür muhabbetler bolca geçecektir..
- +1 yıl
resmen yürümüş her şeyini beğendiğini açıkça söylemiş.. onu söyler yalnız mıydınız peki eşinde varmıydı.. olgun ve aklı başında kadınları seçmesi sence tuhaf mı... bu özellikler de sende var olduğunu söylyor...
Soran+1 yılAramızda sadece 3 yaş var ben 4 derim o hayır 2 der, ben erkek kadından büyük olur ilişkide çoluk çocukla mı uğraşıcaz derim , o da bizim için de aynı şey geçerli çocuk gibi saçmalayıp duruyorlar diyor
Soran+1 yılAma o ne derse tersini diyorum istemediğimi onaylamadığımı anlamaz mı buralardan?
- +1 yıl
seni yanında farklı bri olarak ne yaş olarka ne de başka bir şey olarak görmüyor
- +1 yıl
sen anladın mı peki sana yürüdüğünü
Soran+1 yılseni yanında farklı bri olarak ne yaş olarka ne de başka bir şey olarak görmüyor
Ne demek istediniz anlamadım- +1 yıl
seni her şeyiyle kabul ediyor sen benim demek istiyor ne yaşını ne de başka bir şeyin umrumda diyor
Soran+1 yılBir kere elde etse bunların hepsinin sorun olduğunu görür
- +1 yıl
orası bilinmez belki de neden şimdiye kadar elde etmedin ki denecek
Soran+1 yılNeyse en güzeli arkadaşımla yanımda eşim varken ya da yokken görüşmemek en güzeli. Vakit ayırdığınız için teşekkürler
- +1 yıl
bugün olmazsa yarın denk geleceksinişz bundan kaçar yyok bunu sende iyi biliyorsun :) rica ederim iyi akşamlar
Soran+1 yılİstemezsem denk gelmeyiz, bunca yıl safa yatıp uyanmanın kimseye bir getiriş yok. Size de
- +1 yıl
sende bunu istemişsin bes belli safa yatarak çıkar bi yol olmamış sanki :)
Soran+1 yılSanki şu an karşımda onla konuşuyorum. Fake hesap filan açıp beni ikna etmeye çalışıyor olamazsın demi :) şaka yapıyorum tabi
- +1 yıl
:) arkadaşın burada olduğunu anlamış olduk bu yorumla :* p... içinde var diyorum sadece görmezden geliyorsun diyorum :)
Soran+1 yılYorumunuzu yine anlamadım. Burada olup olmadığını bilmiyorum. Ne varmış benim içimde? Küfür mü ettiniz bana onu da anlamadım?
Soran+1 yılBana orman çocuğu ya da direk orman demediniz değil mi
- +1 yıl
Niye küfür edeyim şaşırma:) senin kafan karışık beni anlayamadın yine :p içinde merak var ona karşı ne red ne devam ortada
- +1 yıl
Orman da doğmuş sonradan hiç eylemiş deyim mi
Soran+1 yılKafam karışık değil aslında ama doğa bizi her çağırdığında peşinden gidersek insanlığımız nerde kaldı bizim? Hayvan değiliz sonuçta kendimize hakim olabiliriz , tehlikeli durumlardan uzaklaşabiliriz
+1 yılDüşünme böyle şeyler. Aklın karışır. Bakarsa baksın öküz gibi. sen görmezlikten gel
022 Yorumla
Soran+1 yılSapık gibi bakmıyor , başka yerlerime bakarken gördüğüm çok adam oldu. Bunu yüzüm dışında bir yere bakarken görmedim hiç
- +1 yıl
Ne sıklıkla görüşüyorsunuz? evinize gelip giden biri mi?
Soran+1 yılHayır asla evimize gelip gitmez, eski iş arkadaşım, arada toplu yerlerde eşim de varken görüşüyoruz
- +1 yıl
Amaan aklında bile kalması anlamsız. boş ver :)
Soran+1 yılYani ben eşime yanlış yapacak bir insan değilim zaten. Ondan habersiz o olmadan biri ile görüşecek biri de değilim
- +1 yıl
:) ama karışıyor aklın bence :) nereme baktı acaba diye kendine kaç defa baktın aynada
Soran+1 yılHiç bakmadım desem?
- +1 yıl
İnanırım , cümlelerinizden doğru söylediğinizi anlıyorum ama konunun üzerinde durmanız istemediğiniz hayaller kurdurabilir
Soran+1 yılSizi anladım ben düşünme bile bu yola sapmayacaksan diyorsunuz, haklısınız sanırım teşekkür ederim
- +1 yıl
:) evet kesinlikle öyle diyorum. Sonra o bakıyor , bu bakıyor , bu beni beğeniyor vs derken kendinizi öpüşürken buluyorsunuz
Soran+1 yılErgen değilim ben
- +1 yıl
Bende değilim :) ergenlikle ilgisi yok.
Soran+1 yılBence var ilgisi
- +1 yıl
:) büyük konuşmamak lazım. biri çeliverir aklınızı. olmaktan korktuğum yerdeyim ... dersiniz sonra
Soran+1 yılYok ben eminim kendimden, kimleri reddettim tersledim. bir şey olmaz bana. Heves edenler avcınu yalayıp oturdu bugüne kadar
- +1 yıl
Nasıl bir güzellikseniz artık merak uyandırdınız içimde :) teklif etme cüretleri olmuş erkekler var etrafınızda demek
Soran+1 yılTeklif değil ima. Bence çok güzel değilim , o yüzden bazen anlamıyorum. Samimi bir insanım ama çocukluğa gelemem, tersim pistir. Ama dedikodu filan yapmayı sevmiyorum. Karakterim sağlam bence bir de kızdım mı baya otoriter bir insan olurum. Etrafı çok takan biri değilim. Bazıları havalı olduğumu söylüyor ama bence sadece karakterim güçlü. Sevmediğim insanın yüzüne çat diye derim
- +1 yıl
:) İdeal kadın duruşunuz var bence , bu yüzden bazen beğenilen , bazen ah keşke denilen bir kadınsınız. Yapınızdaki bu huylarınızdan kendince beğenen erkeklere raslıyor olmalısınız. eşinizde memnunsa halinizden böyle kalmaya devam edin. belki de çok güzel gülüyorsundur :)
Soran+1 yılBen objektif bir insanım, bence ortalamaya göre fiziksel olarak belirgin artım gözlerim. Ama karakterden etkileniyor olabilirler. Sonra hadlerini bildiriyorum uzaklaşıyorlar
- +1 yıl
Herhaliyle kendinin farkında bir kadın farkedilir zaten. diyaloglarınızda mantıklı ve aklı başında oluşunuz çok belirgin olmalı. hangi şehirdesiniz? BEnimde gözlerim güzelmiş :)
Soran+1 yılBu kadar sohbet yeter sanırım. Sohbetiniz ve önerileriniz için teşekkürler. İyi günler
- +1 yıl
:) size de iyi günler , mutluluklar
+1 yılSevişmek istese tavrın ne oşurdu?
015 Yorumla
Soran+1 yılHakaret yiyip arkadaşlığımızı bitiririm. Net tavrım budur
- +1 yıl
Oda bunun farkında ama deli gibi arzuluyor seni.
Soran+1 yılArkadaşlığımızdan olup sapık damgası yememek için o zaman. Benim eşim bir kere ciddi bir rahatsızlık geçirdi. Günlerce yoğun bakımda kaldı. O zaman güya beni geçmiş olsun diye aradı ama çok neşeliydi sesi. Onun dışında konuştuğum herkes üzgün ve kaygılıydı. Çok şaşırmıştım o zaman ama bize kıymet vermediği için üzülmedi diye yorumlamıştım
- +1 yıl
Erkeklerde de kadınlarda da bu içgüdü var. Bazı insanlar karaktere bazı insanlar ahlaka bazı, insanlar aşka bağlıyor. Bence tamamen tercih. Kocanın dışında başkasıyla sevişmemen tamamen senin tercihin.
Soran+1 yılNasıl yani? Ben yıllardır eşimi hiç aldatmadım ki bu bir tercihse benim tercihim sadık olmaktan yana
- +1 yıl
buna sadakatte diyenler var. saygı duydum. ama başka erkeklerin sizin arzulamasını engellemeniz çok zor. sadece giyim tarzınızla bir nebze düşürebilirsiniz.
Soran+1 yılKapalı bir kadınım, bu yüzden benim bilinçli çektiğim bir durum yok. Açık tahrik edecek bir yerim yok yani. Teşekkür ederim bu arada. Sadakat kıymetli bir şey benim için. Ama siz sanki çok eşlilikten yana gibi konuşuyorsunuz. Sanki bu doğamızda var ama dinle , örf adetle bu doğayı bastırıyoruz ama bastırmasakta olur gibi bir tavrınız var. Belki de ben yanlış anladım
- +1 yıl
Nisa suresinde belirtilen ayetleri iyi okuyun. erkekler buna göre tasarlanmış. ancak tek eşlilik adaletin sağlanması için öneriliyor. yani çok eşlilik yasak ya da günah değil. Ama tabi konumuz bu değil. belkide olay cinsel değildir. duygusalda olabilir. kadın ve erkeklerin birbiriyle gözgöze gelmemeleri lazım
Soran+1 yılSureyi saptırmıyorsunuz değil mi
- +1 yıl
Okuyun. Ben anladığımı söylüyorum.
Soran+1 yılNe anladınız tam olarak ve okuduğunuza inanıyor musunuz? İşinize geldiği gibi çeviriyorsunuz değil mi?
- +1 yıl
"Yetimlerin hakkına riayet edemeyeceğinizden korkarsanız, beğendiğiniz kadınlardan ikişer, üçer, dörder nikâhlayın. Haksızlık etmekten korkarsanız tek kadın veya mülkiyetinizde bulunan câriye ile yetinin; bu, adaletten ayrılmamanız için en uygun olanıdır." Nisa.3. ayet. Diyanet çevirisini koydum.
- +1 yıl
Bence kapanmak kadar Kurana hakim olmakta öneldi. Özellikle böyle major konuda
Soran+1 yılBenim konu ile ilgisi ne peki?
- +1 yıl
"Ne anladınız tam olarak ve okuduğunuza inanıyor musunuz? İşinize geldiği gibi çeviriyorsunuz değil mi?" sorusuna cevap vermek istedim. Kimseyi değerlendirmek, hüküm vermek gibi niyetim yok. Ki ben sizden daha günahkar bile olabilirim.
Cinsel Yaşam konusunda 4,6b cevap paylaştı. Kendime hakim olamıyorum sana bitiyorum demekk
06 Yorumla
Soran+1 yılFantezi peşinde mi aşık mı dersiniz
Soran+1 yılHayır değil
Soran+1 yılNikahla eşimi bırakıp oyuncağı olacak değilim kimsenin
- Cinsel Yaşam konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılben şerefsizim diyor kısaca
04 Yorumla
Soran+1 yılAma yıllardır bana gelip hiçbir şey demedi. İçine gömdü de bakışına mı hakim olamıyor acaba
- +1 yıl
arkadaşım nerden bilelim müneccim değiliz ya :D
Soran+1 yılDoğru diyorsun emmim oğlu
- +1 yıl
aynen teyzemin kızı
Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı. Sanirim asik
02 Yorumla
Soran+1 yılHarekete geçip çirkin bir imada bulunmadığı için anlıyoruz değil mi bunu
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen cinsellik mi düşünüyorsun peki
07 Yorumla
Soran+1 yılBen bir şey düşünmüyorum. Bekar olsam onunla belki olabilirdim ama evliyim, boşanmayı ya da çirkin bir şeyin öznesi olmayı da istemem. Sadece adam beni fantezi mi görüyor aşık mı onu anlamadım. Eşimin yanında yürek mi yedin naptın anlamadım
Cevap sahibi+1 yılKarşındaki kisi yakisikli değilse niye düşünüyorsun peki sadece bakislarindan dolayi mi oyle hissediyorsun. Esin ilgili değil mi peki sana
Soran+1 yılKarşımdaki kişi gayet yakışıklı düzgün bir adam. Çok sevdiğim zarif kibar bir arkadaşım. Kadınlar erkekleri arkadaş olarak görüyor aslında. Ama erkeklerde öyle olmuyor sanırım
Cevap sahibi+1 yılSende bu hal ve hareketlerinden etkilenmis gibisin
Soran+1 yılEtkilenmedim bu halinden dolayı arkadaşım olmaya hak kazandı benim gözümde. Her tanıştığımız insanla arkadaş olmayız biz kadınlar
Cevap sahibi+1 yılSiz kadinlar ne olursunuz peki her tanistiginiz kisiyle
Soran+1 yılMecburiyetten iletişim kurmak zorunda olduğum kişiler ya da arkadaş, ama arkadaş dediğim sayı az
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar