Sevgilimin eski karakteri çok kötüymüş, olur da bir gün ayrılırsak bunu hazmedemeyip benimle ilgili her şeyi çevresine anlatır mı?

su anki erkek arkadaşım (henüz sevgili olmadık) 28 yaşında. Ama çevresinden duyduğum kadarıyla eski sevgilisiyle yaptığı her şeyi anlatırmış. lisedeyken kız arkadaşıyla yaptığı her şeyi çevresine anlatmış, düşünün kızla cinsel ilişki yaşamış sonra kızdan ayrılmış, okulda da arkadaşlarının önünde kıza sen ilk önce vajinandaki kılları kes demiş. Aşırı üzüldüm bir insan bunu nasıl der? Büyümüştür artık olgunlaşmıştır diye mi bakmalıyım bu duruma yoksa bir insan hiç değişmez mi? Bana karşı ciddi bir ilişkiyle yaklaşıyor zaten ama olurda bir gün ayrılırsak bunu hazmedemeyip benimle ilgili her şeyi çevresine kusar mı?

Sevgilimin eski karakteri çok kötüymüş, olur da bir gün ayrılırsak bunu hazmedemeyip benimle ilgili her şeyi çevresine anlatır mı?
Cevapla