2 yıllık ilişkim var bir türlü ilişkiye giremedik, bu sorunu nasıl çözebiliriz?

Biz uzak ilişki yasıyoruz ayda yılda 1 görüşüyoruz o zaman da deniyoruz ama ben korkuyorum. Korkunca kıruluk oluyo. Neyse gecen girer gibi oldu oluk oluk kan geldi hemen ittim. Ondan sonra bir kere denedik ben korktum sonra kurudum. Biz nasıl bu sorunu cozeriz. Sevgilimi seviyorum ve etkileniyorum da. Ama artık ben de o zevki yasamak istiyorum. O an olmuyo bir türlü. Artık ikimiz de cok umutsuzuz. Bu durum beni cok üzüyo
2 yıllık ilişkim var bir türlü ilişkiye giremedik, bu sorunu nasıl çözebiliriz?
Cevapla