Bir yil önce kisa süreligine beraber oldugum bir sevgilim vardi. Iki defa beni ghosten edince (hicbirsey demeden ortadan kaybolmak) irtibatimiz kesildi. Dün beraber oldugumuz yere gidince ona yazdim cok heyecanlandi görüselim dedi. Kabul edince evde bir sofra hazirlarsin artik dedi, tabiiki hayir dedim bulusacaksak disari cikariz. Miy miy etti göya ilerleyen saatlerde arayacakti yilbasina beraber girecektik ama eve kabul etmeyince yine sesi cikmadi.
Sabah mesaj attim ve dedim ki oglum senin diğer erkeklere göre daha cok Adam olman lazim çünkü senin pipin kücük dedim ilerisi icin dikkate al bunu dedim ve engelledim.
Icimi dahada rahatlatmak acisindan soruyorum. Lafim Girmismidir? 😄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer