Erkekler için artık ilk defa birlikte olunan kızın bir önemi kalmadı mı?

Yani sizle ilk defa ilişkiye girmiş bir kızın ilişkide zorlanıldığı durumda artık ayrılmak bırakmak daha mı kolay, bunun bir önemi kalmadı mı?

Erkekler için artık ilk defa birlikte olunan kızın bir önemi kalmadı mı?
Cevapla