Erkek arkadaşım evime gelsin diye çok ısrarcıyım o ne düşünür sizce?

Erkek arkadaşımla uzun bir süre görüşmedik şehir dışındaydı buluştuğumuzda da yaptığımız şey sadece seks belki alkol sonra birlikte uyumak ve bulusmalarimiz ev içersinde. Erkek arkadaşım geldiğinde reglydim ve bir cinsel birlikteliğimiz olmadi denedik ama onunda cinsel probleminden dolayı olmadı neyse o günden beri bu adama günlerdir bana gel seni bekliyorum sürekli mesajlar atiyorum mesajlasiyoruz ne zaman geliceksin nerdesin diyorum ona çok ısrar ettim bana gelmesi için acaba o ne düşünür diye merak ediyorum. Onun dışında kıskanma olaylari başladı ona sordum dün gece kaçta yattın ne yaptın gibi. Sizce ne düşünür bu ısrarimdan?

Erkek arkadaşım evime gelsin diye çok ısrarcıyım o ne düşünür sizce?
Cevapla