Partnerin keyif almadığını hissettiğin an hangi aşamada olduğu önem teşkil etmeksizin vereceğin karar ne olur?

Partnerin keyif almadığını hissettiğin an hangi aşamada olduğu önem teşkil etmeksizin vereceğin karar ne olur?

Bu konu genelde psikolojik olur fiziki değişiklikler dahada kötü duruma getirebilir böyle durumlarda sakince konuşmak olayı sorunu anlamaya çalışmak oan olmasa bile her zaman seyrini olumlu değiştirir
Seks iki kişilik bir oyundur. Bir tarafın isteksizliği anında kendini belli eder ve ben sonuç odaklı olamam. Durumunu sorarım modunu neyin düşürdüğünü öğrenmeye çalisirim. Tekrar moda sokabiliyorsam uğraşırım ama olmuyorsa bırakmak mantıklı olan
Evet değişir yan odaya geçip uyurum..
Çok teşekkürler 🌺🌺
Çok ricalar 😀
Ne olduğunu sorarım ona kızmam
Naif adam...
Teşekkür ederim 🦁
Rica ederim 🌸
Cevap
13Cevap
Hayır bana keyif veriyor mu zevk veriyor mu cevap evetse devam ama bana da keyif vermiyorsa kalksın üstümden.
Evet sorunun bende olduğunu düşünürdüm
Partnerim Keyif almazsa bir daha olmaz o iş..
Oncin mutlu edene kadar vazgeçmek ya da durmak olmaz..
Keyifsizliğini benimle paylaşmıyorsa. Beni sevmediğini düşünürüm.
Tek taraflı olmaz olamaz. Bencillik yapılmamalı. Taraflardan biri zevk almıyorsa rol yapıyorsa o an durmak gerekir.
Buz gibi isteksiz ve biriyle iliski ızdıraba döner.
Psikoloji hazır değilse zorlamak tecavüze girer
Olmuyorsa üzerine gitmem, istemiyor sa anında bırakırım.
Benden önce beynim kararını verir. tepkisini koyar.
biraz sevkat ve sihirli dokunuşlar gerekir..
Her ne yapıyorsa öylece kalır..
Hayatımın hiçbir döneminde bencil biri olmadım. Partnerimi mutlu etmek için çaba gösteririm.
Öyle bir his olmadı hiç :D
Konuşurum. Zevk alması için ne gerekirse yaparım
Evet değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?