Sevişmediğim için kendimi yalnız hissediyor olabilir miyim?

Hiç sevişmedim sevgilim de olmuyor gelen giden yok. Artık bu yalnızlık hissine bilimsel olarak bir nokta koyayım dedim. Acaba dedim.

Güncellemeler
+1 yıl
İlk defa cinsel içerikli bir soruda medenice konuşan insan yorumları görüyorum. Pırlantasınız vallahi.
Sevişmediğim için kendimi yalnız hissediyor olabilir miyim?
Cevapla