Sevgilim en yakın arkadaşıyla yatmış ve şu an hala arkadaşlar. Bu normal mi yoksa ben mi yobazım?

Zor bi dönemden geciyorduk ilişkiye girdik simdi tekrar arkadaşız dedi bana çok tuhaf geldi siz ne düşünüyorsunuz kendisi cok normal gibi bahsediyor ben mi çok yobazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık
Sevgilim en yakın arkadaşıyla yatmış ve şu an hala arkadaşlar. Bu normal mi yoksa ben mi yobazım?
Cevapla