Bulusmaya gel dedim gelmedi ama hala yazıyor, ne yapmalıyım?

Uzun zamandir konuştuğum bir erkek bakir çıktı 2 senedir muhabbet ediyoruz gel buluşalım dedim reddetti bakır olmasina bağladım beklentim ilişki değildi bende bakireyim ama kibarca uzak sehirdeyiz gelemem hiç şehir dışına çıkmadım vesaire dedi konuşmayı kessem yokluğumu ararmi reddetti ve her sabah gece mesaj atıyor benle konuşmadan yapamıyor ama yanıma gelmiyor sizce yazmayı keseyimmi?

Bulusmaya gel dedim gelmedi ama hala yazıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla