AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Mükemmel tüm grup davetlerine katıldıydım.
Evliyim ben. Yani hiç yoktu
Hep sanal oldu reel hiç olmadığı kaçamak
On numara bes yildiz off harika
Berbat geçti çok fenayim
1 ay hariç b. k gibiydi 😃
Pandeminin etkileri hala devam ediyor
Herhangi bir cinsel hayatım yok.
her zaman ki gibi eşsiz değil ama sıra dışı
Kime ne ki benim seks hayatımdan.
ekonomiden dolayı boooooktan geçti
Enflasyon gibi hep zirve
Hiç seks hayatım olmadı tercihim helalinden olmadı
Elizabeth knk
🤣🤣🤣
Ahhahahaha
Baya isteklisin bence
Nasil anladin
Sadece hissettim. belki de yanılıyorum
Dogru
Imm isteklş olman güsel bence☺️
Eşime saklıyoruz oyle
Tabiki eşine sakla:)) eşin şanslı bence
Önceki tecrubelerimden ders aldım olmadı değil oldu
Nasıl yani (önceki tecrübeler derken)? detsylı anlatırsan konuşalım
Yaşandı bitti saygisizca anladin
Hmm anladım anladım. şimdide evlenmeyi bekliyorsun. kocana saklıyorsun. sürekli istek oluyor mu?
Geceleri oluyo
Geceleri olması niye normal
A şeyden mi uyku koduna geçiyoruz rahatlıyoruz diye mi
Evet birde bu saatler sevişme isteği artar yalnızlık da olunca. vücut istekli olur. istersen daha detsylı yazayım
Sende mi bu zihniyettesin 😳
Zina yapıp günaha girmekten iyidir evlilik oncesi
Mesele o değil; bu durumda kendini gösterip elin erkeklerinin sohbet beklentilerine sunulman.. yazık bu yaşta birinin böyle olması, bilinclenememesi
Haklısın. Yorum siliniyormu
Senin olduğun belli değil ama lüften yapma böyle şeyler; kadın değerdir değerli olan korunur ortada olmaz.. değerli bi mücevheri ortada bırakanı gördün mü hiç.. değerli olan korunulması gerek.. tamam böyle pis bi ortamdayız ama o halde olmak bi kadına yakışmaz.. nefes alsın yeter diyen bi toplumda, kendini bu şekil göstermen; kibar olamayacağım.. büs bütün rezillik.. yapma
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲😢😢😢😢
Burada el açman bi şeyi değiştirmiyor git abdest al tövbe istiğfar et iki rekat şükür namazı kılda Allah a yalvarda rabbim acısında affetsin, bizede dua et
Yaş doğru mu?
Kızlar bir adım atsa erkekler zaten hazır asker, kimsenin elizabetle işi kalmıyacakta. Şu adım atabilme cesaretini göstermek önemli
Ölmek için yaşadığımız şu dünya da halinize bakın salyalarınız aka aka geldiniz.. şehvetleriniz imanınızında önüne geçmiş, insanlığınızında.. bu adımı anan atsa bacın atsa o cesareti normal karşıyacakmısın.. yazık lan sizin erkekliğinize
dallllama senin gibi gereksiz birine cevap vermezdim ama tenezzül edip veriyorum, madem ki bu değerlere sahipsin burada ne arıyorsun? Bu platformda bu konular konuşuluyor, edebiyat yapmayı bırak gecenin bu saatinde bu sitede ne işin var? En büyük namussuzlar en çok ahlak şövalyeliği yapanlardır unutma. Beğenmiyorsan git başka bölümlerin paylaşımlarını yorumlarını oku onların altına nasihatlarda bulun cinsel konular bölümünde ne işin var?
Bi bırakın herkesin ağzından olan lafları herkes gibi konuşmayı.. namus kişinin dilinde değil kalbinde korunmayla başlar.. burada sizin gibi ır z düşmanlığı yapmasamds yanlış mı yanlış.. bi bakımada sizin gibilere lafını sokmayı seviyorum.. sende ki ana bacı olunca mı sorun oldu.. bu kişi bi evlat bi bacı değil mi erkege.. öncesi için bi hasbihalimiz oldu sözümü söyledim, o da pişman oldu gerekeni yaptı.. ırz düşmanları ömrünün yarısını tamamlamışsın açta biraz ilim oku nefsine göm, nefsin senin insanlığını esir almasın.. burada özel bi tercihle burada değilim denk geldi gerek lafımı söyledim.. heral de buranın kuruluş amacını ır z düşmanlarına hizmet olarak sanırsın
Laf soktuğunu düşünüyorsun ancak yanlış yerde yanlış zamanda ne denli saçmaladığının dahi farkında değilsin profesör. Ahlak ve namustan bahs ediyorsun ama unutma bir insan en çok kendinde olmayan şeylerden konuşur ve bahs eder. Neyse bu polemiklerin sonu gelmez senin gibi birine de laf anlatıcam diye değerli vaktimi senin gibi gereksiz biri için ziyan edemem
Şehir efsanelerini düzenler düzenle konuş.. onun için ilim yolunda olan sürekli ilim konuşur, onun için mi spor yoruncusu spor konuşur, onun için mi öğretmen kendi branşından konuşur.. bu komik komik oldu gerçekten.. biri bi laf konuşuyor, hepsi peşinden ahmak gibi koşuyor.. biraz düşün idrak et, konuştuğun her söz birinden alıntı.. zaten sizde ki proförlerde kendileri eksik olup, sizden tamamlamak için söz sarfederler.. hadi git kendini basit durumuna düşürme.. haksız olduğum konuda konuşmam, haklı olduğum konudada elhamdulillah daha susturan çıkmadı.. bana sapkınların laflarıyla değil, beni haksız düşerecek ispatlarla gel.. sen dedin diye ben dediğin olmuş olmuyorum
Bak kendini ilgili ve bilgili sanan arkadaş eğer gecenin bu vaktinde üzerine vazife olmayan ve tanımadığın biriyle böyle bir polemiğe girme zahmeti yerine ve başkalarının namus bekçiliğini yapma fedakarlığını kendi annen ve bacın için göstermiş olsaydın kendin adına çok daha faydalı bir iş yapmış olurdun emin ol…
Tam bunu söylemiştim bende.. sende de ana var bacı var.. karıdan kızdan cesaret bekleyip şimdi benim savunduğum doğruluğu bana karşı savunup beni mi eksiye düşüreceksin.. sen ne konuştuğun farkında olarak mı yazıyorsun divanemisin.. şaka gibi harbi benim başta konuştuğum doğruluğu şimdi bana konuşuyor.. haksızsın laf vermek için çırpınıyorsun, çırpındıkça batıyorsun.. çünkü kendi kadında olanı görmeyi istemeyeceğin bir duruma müdahil oldun
Benim yazdıklarımdan sen bu dediklerini çıkarıyorsan o senin anlama kıtlığından kaynaklanıyor ama yok ben işime geldiği şekilde anlıyorum diyorsan bu da senin acizliğin ben ne yapabilirim ki senin gibi bir umutsuz vaka için? Senin sorunun yazılananların içindeki manayı anlamama sorunu iyi oku iyi idrak etmeye çalış ne söylemek istediğimi, sen zeki birine benziyorsun hadi biraz gayret edersen belki anlıyabilirsin
Keşke başta dediklerin son söylediklerinle uyuşsa.. karar ver anlama kıtlığım mı var, zekimiyim.. ben o kadar eminim ki ne maksatla gelişi güzel girdiğinden, ama karşındakini haklı görmemiş olsanda bazı gerçekler nefsini susturup benliğini uyandırdı.. sen idrak ettiysen ben basit olarak kenara çekilmeyide birilir hiç mesele değil.. yeter ki kadın olanın nerede olmasını, nerede durması gerektiğini bilin olan göre davranın
Zekisin demedim zeki birine benziyorsun dedim anlama kıtlığına sahip olduğunu çok iyi bildim ancak zeki ye benziyorsun dediğim konu da yanılmışım. Laf öyle sokulmaz böyle sokulur!!! Hadi namus bekçisi, kendini bilgili sanan arkadaş iyi geceler. Sana çok fazla zaman harcamıştım zaten
Şükür bu sene de bolca caktik
Covid yasaklarından sonra açıldı 😃
Süper ahah
Elde var sifir her zamanki gibi
Biraz gayret göstermen lazım
Bu yıl da bakirdik çok şükür
cok renkli ve hareketli 😘😘
cok guzel gecti esimle
En güzeli de eşinden memnun olarak onunla yapmak heralde
Bu yıl baya yorucuydu 😄
Duvardan duvara vurdum
Full mastürbasyon ile 🥺
güzel geçti 2023 daha güzel olacak :)
... k geçti ya senin?
İyi ve ilginç devam ediyor hala
Çok keyifli.
2022. A. M. Yalama yılı
Guzeldi
Mesj atarmisin
Bacaklar roberto carlos gibi. hiçbirşeye düşmeyen erkek bu bacakalara düşer 😃😃😃
Aktif
Number one 😋
Gayet güzel geçti.
Çok hareketli çok renkli
Bu yıl çok zevkli değildi doğru kişilerle geçmedi
Tek kelimeyle bomboq 🤣🤣🤣
Hiçbir şey olmadı
Üzücü… pandemi wtkisi devam ediyor
Ömürden geçiyor be
berbat
kötü
Yoktu. Sıfır.
Eğlenceli ve birazda aksiyonlu
Gayet iyiydi
Seks mi hayatı
Hiç olmsdı
Çok kötü
Elde var sıfır
Gooodddd
Güzeldi 😊
Vasat.
gayet güzel gectiii
Her zaman harika
Olmadı
Hızlı
Durgundu.
3 beş
Çalkantılı
sakin
Gecen yildan kotu
Yokluk.
0 geçti.
Sıfır🙂