Sevgilim tamamen bana ait olmanı istiyorum dedi, onunla beraber olmalı mıyım?

Sevgilim benim olmanı bana ait olmanı istiyorum dedi ama ben olmaz yapamam dedim morali bozuldu ve hiç konuşmadı ve mesaj atmadı sonra ben mesaj attım neden böyle yapıyorsun diye o da bana ben senin beni sevdiğini bana inandığını güvendiğini sanmıştım dedi ama görüyorum ki yanılmışım sen bana güvenmiyorsun beni istemiyorsun dedi kötü hissettim yani yanlış mı yaptım onu seviyorum ve üzmek istemiyorum 🥺😒 sizce onunla beraber olmalı mıyım?

Sevgilim tamamen bana ait olmanı istiyorum dedi, onunla beraber olmalı mıyım?
Cevapla