Eskiden seviştiğiniz insanla karşılaşınca ne yaparsınız?

Bir sene önce ilişkimiz yoktu ama arkadaşlarla buluşunca alkol eğlence sonrası yakınlaşıp beraber oluyorduk. Sonra iletişimi kesti benden uzak durmak istedi hiç görüşmedik ama çok yakın arkadaşımla aynı sitede oturuyorlar ve ben sürekli gidiyorum.

sizce karşılaşırsam ne yapmalıyım?

Eskiden seviştiğiniz insanla karşılaşınca ne yaparsınız?
Cevapla