Bir sene önce ilişkimiz yoktu ama arkadaşlarla buluşunca alkol eğlence sonrası yakınlaşıp beraber oluyorduk. Sonra iletişimi kesti benden uzak durmak istedi hiç görüşmedik ama çok yakın arkadaşımla aynı sitede oturuyorlar ve ben sürekli gidiyorum.
sizce karşılaşırsam ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Düşünmemeye çalış ama ikinizinde aklına o gün yaşananlar gelecek ve istemsizce arzulayacaksin belki oda seni
Bana da öyle geliyor belki hiç açıklamasız aniden iletişimi kesti ama yine de insanız yani görünce aklıma gelir diye düşünüyorum ne yapsam bilemiyorum
O karar senin belliki sen ona karşı bir hissin var arzun var gibi ve o günü unutmamissin tekrar yaşasammı diye kararsızsin gibi
Tekrar yaşamak istemiyorum sadece en güzel zamanlarımızda pat diye aniden uzaklaşınva yarım kalmış hissediyorum
Düşünmemeye çalış önüne bak hayatını yaşa hayatına alacağın kişiyle yarım kalmış olanı tamamla geçmişte takılı kalma
Teşekkürler
Rica ederim yardımcı olabildiysem
Bir daha sevişiriz. Eskiden seviştiysek neden bir daha olmasın ki...
Beni istemeyen kaçan kendisiydi ne sevişmedi
valla ben kaçmazdım seni orada tekrar güzel bi sever.
Ben sürekli karşılaşıyorum valla hiçte bir şey yapmıyorum 😅
Yani bu çok oluyor bnde ve gayet normal yani bnce ama
Geçen gün öyle oldu o günden sonra kendimi kötü hissetmeye başladım. Ne yazdı ne aradı
eski günler aklıma gelir. tekrar bir şeyler olsun diye çaba gösterirdim.
Bisey yapma seni görünce canı gene çeker seni sokulur
Görünce ikinizin de aklına gelir eski günler
Bişey yapmana gerek yok normal davranacaksınız
Selamlaşıp devam mı edeyim
Bırak ilk tepkiyi o versin sende ona göre davranirsin
Bence hiç görmemiş gibi davran ve yoluna bak
Neden
Hala devam etmek istiyorsun o zaman neden diye soruyorsan
Yani sanki yaptığı beni çok üzmüşte tripleniyormuşum gibi imaj çizmek istemedim
Alakasi yok. Yeniden iliski kurmak istiyor musun istemiyor musun? Buna karar ver. Eğer istemiyorsan onun ne düşüneceğini umursama ve görmezden gel. Ama yok yine iliski istiyorsan merhaba Nasılsın vs diyebilirsin
İlişki istemiyorum ama heyecanlanmasını da istiyorum
Iyi işte muatap olmazsan daha cok heyecanlanır
hiç yapmadığım için öyle bi derdim yok 😊
Verme canın vermek istiyor galiba
Bence çak bana bakışı atmalısın
Nasıl bir şey o ahahhahahaha
Tedy ayıcık filminde vardı haha.. kadınların libidosu yüksek olunca içgüdüsel olarak o bakışı atarlar aslında. Ki bence sen onunla yine yapmak istiyorsun
Yine yapmak istemiyorum ama hiç açıklamasız en güzel anlarımızdan sonra pat diye kendinden uzaklaştırınca yarım kalmış hissediyorum
Hmm.. FB ilişkisi gibi miydi
Gibii
Sen duygusal bağ kurmuşsun.. fbde erkeklerin en çok korktuğu şey
Neyse zaten bitti gitti hiç görüşmüyoruz iletişim kurmuyoruz. Sadece karşılaşma ihtimalimiz çok yüksek
Bence çok düşünme.. olacağı varsa yine olur. Nerede yaşıyorsun bu arada
Randevu yapar bir daha yakinlasirim
Kendisi uzak durmayı seçti
Hata etti bence
Eski anlar gelir aklına kesinlikle
Emin misin
Evet ama alkol varsa bilemem ☺️
Alkolsuzde olmustu
Muhtemelen artık ilgilenmez seninle
Sen de zaten utanma duygusu yokmuş ki
ne kesti ki iletişimi birden
Muhattap olmam ki
Görmezden mi geleyim
Biten bitmistir.. giden gitmistir gormezden gel geç
Bisey his etmedim
sevişeceksin tabiiki ya ne olacağıdı
Yüzüne tükür denyonun
Ya kendini çok önemli sansın içime dert oldu sansın da istemiyorum
Kaç defa ilişki yaşadınız tatmin ediyor muydu bari?
Dört beş kere yani evet idare eder biraz sorunluydu ama sevişmek tutkulu güzeldi
Orgazma ulaştın mı hep? İlkin miydi?
Evet beni çok yükseltiyordu ilkim değildi
Oral yapıyor muydu mesela? Erken boşalma var mıydı?
Kulağımı çeker hep
Yolama devam ederim
Görmezden mi geleyim
Benle bağlantısı kalmamış neden ilgileniyim ki