Çekim gücünü maksimuma ulaştığı o an da siz neler hissediyorsunuz?


Fırına atılmış gibi hissediyrorum
Teşekkürler
Ricalar
Hiç anlamam o işlerden zlom
=) aga beeee
🙈🙈🙈
Cevap
5Cevap
Yavaş yavaş yükselen bir volkan diyebilirim.. Keyifli geceler..
Biri var ise vire çevire :)
Mutlu olurdum ama hiç yaşamadım
Kaçıyorum o an tehlikeli andır
Ağrı hissediyorum
Orangutan gibi oluyorum
Tehlikeli olabilirim
Neler neler 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar