
Filmi izleyenler hatırlayacaktır. Grinin 50 tonu filmindeki asansör sahnesi vb yerlerde yapılan cinsel oyunlara sıcak bakıyor musunuz? Siz yaşamaya cesaret edebilir miydiniz?

Filmi izleyenler hatırlayacaktır. Grinin 50 tonu filmindeki asansör sahnesi vb yerlerde yapılan cinsel oyunlara sıcak bakıyor musunuz? Siz yaşamaya cesaret edebilir miydiniz?
Çok aşırı derecede topluluk içinde değilse evet bence oldukça çekici dışarıda cinsel bir şeyler yaşamaya çalışmak ilişki hareketlendirir bence bu güzel bir şey.
Cinsellik özel bir şey sonuçta ve "iki" kişi arasında yaşanmalı. Bu yüzden topluluk içinde oyunu bile hiç etik değil tabi ki orası ayrı.
Ama gel gör ki yasak elma her zaman çekici gelmiştir insan oğluna, o yüzden ne kadar yanlış ve etik olmadığı bilinse de bir o kadar da çekici gelir. Bana da geldiği oldu böyle heyecan verici falan ama Allah yolumuzdan saptırmasın yani... 🙄
Bizim erkeklerimiz yapmaz böyle şeyler. Aman başkası farkeder kadını diyerekten yapmazlar
Eğlenceli ve zevkli ama zihniyetimize mi diyeyim kültürümüze mi diyeyim ters olduğu için anca filmlerde izleriz biz 😄
yorumlardan anlaşılır zaten. Karşı olursun da linçleme çabası hemen :D
Sus medeniyetsiz evin yok mu senin sjksjd
ühü ühü banklarda yatıyorum :D
Ufak dokunuşlar, tahrik edici tavırlar kimseye fark ettirmeden gerçekleştirilebilir ama abartıya kaçılmaması taraftarıyım.. Keyifli geceler..
Cevap
4Cevap
Hayır çekici bulmuyorum cinsellik oyunu iki kişi ile oynanır.
Bunun cesaretle ne alakası var, bu bir medeniyetsizlik. Medeniyetsizliğe cesaret mi diyorsunuz?
Cesaret mesele değil. O konuda bal porsuğu gibiyim.
O kadar yakışıklı adam olsa diyeyim mi föbvzmhgd
kimse görmezse olabilir
Niye milletin içinde seks yapasın olum evinmi yok mk
Dağda çok farklı olmuyor sanki :D
Çekici bulmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?