Merak ediyorum çok yorgun olsanız bile istemeseniz bile sırf partneriniz mutlu olsun diye seviştinizmi onunla isteksiz seviştikten sonra ne hissettiniz
Evet seviştim
Hayır sevişmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merak ediyorum çok yorgun olsanız bile istemeseniz bile sırf partneriniz mutlu olsun diye seviştinizmi onunla isteksiz seviştikten sonra ne hissettiniz
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Evet yaptım kadınımı mutlu ettim eksik kalmamalı sonra aldatıldım dememek için evire çevire istemeden yaptım
Benden önce partnerim mutlu olmalı bnden önce onun rahatlaması lazım ben 2ci plândayım herzaman çünkü ben partnerimi rahatlatirsam oda beni saglam rahatlatir yani buzamana kadar rahatlatmayan olmadı çok sukur
Güzel düşünüyorsun
Evet seviştim swvişirim de mutlu olmak istiyorsam mutlu etmeliyim
Mutlu olmak isteyen mutlu etmeli doğru
Aynen öyle
Aslımda ben hep şunu derim mutlu olmak istiyorsan mutlu edeceksin
Karşındakini ne kadar mutlu edersen mutlu da seni o kadar mutlu eder
Onun için karşındakini mutlu etmek için çaba gösteririm
Şimdiye dek sevişmek istemediğim olmadı ama olursa yapmam kimse için değmez
Evet o mutlu olsun diye ama keşke yapmasaydım.
Neden pişmansın
Birakio gitti beni
İstemeye istemeye mi yaptin
Oda istedi
Sen istedin mi
Hemde cok hem sabah hem aksam yapardik
Seni bıraktığı için pişman olur da istemediğiniz halde parttnerinizi mutlu etmek için seviştinizmi diye sordum soruyu yanlis anlamışsın sen isteyerek yapmışsın
Evet bende ondan diyorum istiyordu sabah aksam
Evet yaparım hayatının en hard ilişkisini yaşar
istemesigi zaman camasiriyla idare ettimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?