Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler unutmuş gerçekten de ex lerini. 😦 Ben ayrılalı aylar oldu unutamıyorum o da sizin gibi unuttu mu yani beni
Kafamda deli sorular.
Artık beni değil onu arzuluyor ben yokum onun için artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Sorun kafa karıştırıcı... Sen evli misin - kimden ayrıldın? kim-kimi unuttu benim kafa yandı :) Ama soruna gelince, asla ne yılbaşından ve yılsonunda o tarz şüphelerim olmadı hiç!
Keske sende onu degil kendini dusunsen. O kizsin kalirsa sen erkeksiz kalmazsin. Biraz kendinin kiymetini bil.
Çok yakışıklı biri kesin istediği kız bakar ona
Hiç düşünmüyorum bunları o kadar başka dertlerm var ki bu tür şeylere sıra gelmiyor
Allah dert vermesin 🤗
Hiç düşünmem. Ayrıca onu eski ise dusunebilecegim bir durumda değil.
Konu ne bilmiyorum ama kesin yatar, yeter ki kalksın :)
🙄🤢🤮
Belli ki konu üzen bir şey :D
Normal değil mi allah allah ayrilmasaydiniz mübarek
İstemedim ayrlmayi kanka
Eee o neden ayrıldı o zaman
Artık sevmiyor beni
Yani tanışacağım bir kadınla yatmayı planlıyorum
artık herkes kendi yoluna bakmalı. ne yaptığıyla ilgilenme sen kendi hayatında odaklan
Umrumda bile olmaz. Hayatimdaki kadinla olabilecekmiyim diye dusunurum
eskiler mazi oldu ben yenisi ile yatacağım sende yeni birile ol derim
aynen ve oda yeni aşkı ile gününü gün edecek sende evde acı çekmeye devam et
Yaparlqr bende öyle düşünüyorum çok üzücü bir durum kim bilir neler yaparlar
🤧☹️
Ee at eski sevgiline mesaj
Attım da pek iyi olmadı
Nededi
biten bitmiştir. bunları düşünüp kendi kendimi yiyemem, değerliyim 😅
Değer vermiyoruz kendimize 😪
değer vermeye başlasan iyi edersin. senden başkası değerli değil
Hayatta düşünecek çok daha önemli şeyler var... Keşke senin kadar dertsiz olsak 🤣
Dertsiz değilim ki kanka
🤘🙃
Her erkeğin bir fetişi olan akseuar vardır, onu bul ve giy. Çocuk senden uzaklaşamaz:)
hayr eski zaten yatsın nolcak
Öyle dusunemiyorum ben
abartma ya bitmiş gitmiş
O çok yakışıklıydı onu seviyorum
getirelim sana geri
Nasıl getireceksin
valla bir arkaşdaımv ar rituelle çözüyor işi çokiyi biliyor
yazıyorum ama görmüyosun
İnan az önxe düşündüm muhtmelen biri var ve sabah olmayacak
çok üzüldüm kanka onu özlüyor musun
O anları özlüyorum aldatmasaydı daha çok özlerdim
Aldatıldın mı
Evet
Kanka biraz konuşalım mı dertleşelim
burada konuşalım ne kadar oldu ayrılalı
Nurdan olmaz neyse
Başka bir yorumda 2yıl önce aldattı demişsin 2yıldır aldatan birini unutamadın yaniii bana inandırıci gelmedi
Öyle evet
İnanmadım😑 aldatıldım diyerek kızların duygusal olarak ilgisini çekmek istyorsun diğerleri gibi
sen kırmızı donunu giyip bekle. belki arar seni
Giydim bekliyorum
:) gerçekten mi. merak ettim şimdi.
hiç düşünmüyorum açıkçası
yok yahuuuu
ne hali varsa görsün
Fark etmez grup yapmış liz sonucta
Çabuk unutuyorum. O yüzden düşünmem böyle şeyleri
Çok korkuyorum hatta
Ex olsuktan sonra ertesi gün yatsın umrumda olmaz
Onları düşünmek hata
Düşünmemek gerek
Kesinlikle
Sende bir başkasını o zaman
Bende senin için varım 🙈🙈🙃
Belediye baksın
Belediye gibi karısın ya ondan dedim 😂😂😂
Nasıl yani onu arzuluyor anlamadim
Önceden beni arsuluyordu şimdi onunla yatacak
Sende kendine başkasını bul uğraşma boşuna
😭😭
Ağlama bu kadar küçük dusurme kendini
Çok özlüyorum dudağını gözünü her seyini
Sen daha çok başka biseyininozluyorsun sanki
Onunla evlenmek istyorum ama karakteri pek iyi değil çünkü sevgisi bitince bana zkcem artk yeter diye kızma ifadesinde bulunuyor böyle @mk falan yazıyor sürekli
Bu konu böyle uzar gider sen kendine yeni bir yelken aç devam et hayatına böyle birisiyle insan neden evlenmek ister
Aslnda böyle biri değildi. Ona da dedim sen böyle biri değilsin diye beni seviyordu bana öğüt veriyordu sonra dedi ki ben hep buydum değişmesin sana öyle geliyor. Şimdi 1aydir onu engellwmistim engeli kaldırdım bikac gün boyunca çevrimiçi oluşuna baktım bana yazdı engeli kaldırmışsn dedi bende evet dedim. Ama nedenini sormadı engellememin. Sonra ona baskasyla konustugunu biliyorum dedim o da geçiştirdi en sonunda konuşuyorsam konuşuyorum ne yapacaksın ki sen konuşmuyorsun sanki dedi bende s. g dedim noldu dedi. O kız mı ben mi daha güzelim dedim orada çok kızdı nerden yazdım sana. Yazma engelle hatta iyi günler dedi sonra ben güzel bı elbiseyle fotomu attım bana hediye verildi yazdım altına. Kim aldı dedi bende tatlı birisi dedim yazmadı hala
Evet
Düşünme tatlım ben düşünmemeye çalışıyorum
Hayir
Sal gitsin
Yeni bul
boş ver giden gitsin
😭😭