Kadınlar tangayı neden tercih ediyor rahatsız edici değil mi?

Hani beyaz giydin iç çamaşırı gözükmesin diye anlarım

Ama sürekli giyinmenin sebebi ne rahatsız edici olduğunu düşündüğüm için soruyorum arada olması falan neden normal çamaşır yerine bu?

Özgüven mi artırıyor merak ediyorum sadece.

Bide tanga giymek yerine hiç giymeseniz ne farkı var?

Kadınlar tangayı neden tercih ediyor rahatsız edici değil mi?
Cevapla