En son karşılaşmamız yataktaydı sonra tekrar karşılaştık, konuşmadık siz olsaydınız konuşur muydunuz?

Bir-iki sene önce uzun zamandır arkadaşım olan biriyle flört etmeye başlamıştık. Sonra yakınlaşmaya başladık ama ben hiç güvenmiyordum beni kullanmaya çalıştığını düşündüğüm için birlikte olduktan sonra her yerden engelledim. Adresimi numaramı değiştirdim. Birkaç arkadaşıma sormuş ama iletişime geçmedik bir daha en son o geceydi sonra tesadüfen arkadaşımın düğününde karşılaştık. Benimle konuşmadı yani baktı falan sadece ama iletişim kurmadı hiç

siz olsanız konuşur muydunuz?

En son karşılaşmamız yataktaydı sonra tekrar karşılaştık, konuşmadık siz olsaydınız konuşur muydunuz?
Cevapla