Güncellemeler
+1 yıl
Bide bana herkesin gözü sende haberin olsun dedi bianda sürekli ama detay vermedi pek normal bu dedi versen nefessiz yaparlar dedi muhabbet arasında sizce neden demiş olabilir böyle ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Zaten bana veriyorsan başkasına da verirsin kafasında olabilir. Sen de yollusun zaten
He aynen kank
Ne yani bana mi karsi çıkacaktı? Kırarım onun bacaklarını.
Nası yani
Ne demek nasıl yani
Ne demek istiyorsun
Benimle birlikte olmanı engellemek o birey haddine mi diyorum.
Umrumda değil yani benim başkasıylada olmam yeterki onla yapaym dimi
Aynen tipik mide bulandırıcı yobaz bencil kıskanç türk erkeği işte. Kendisi istediğiyle takılsın ama sen ondan başkasına bakma. Oohh ne alâ mualla
Yo bak diyor işte
Sen kendi guncellemeni bi oku önce.
Sana bir eşya gözü ile bakıyor. Duygu sıfır o yüzden.
zaten seninle seks yapıyorum sorun değil diyor
Öyle saça böyle tarak yapmış
Yem attığımı düşünüp takmıyor gibi davranıyor dimi
Ama aslında takıyor
Yoo s. klemiyor direkt
Nasıl yani neden
Ederini göstermiş
Ederini derken
Kullanıp geçtiği için takmıyor demek ki.
Yalan söylüyorsa aslında kıskanıyorsa sence nasıl anlarım bunu
Bilmiyorum ama yanında birisiyle konuşur numarası yap. Mesela o mutfaktayken ya da banyodayken sanki bir erkekle konuşuyormuş gibi konuş telefonda ve yanlışlıkla duymuş olsun o bunu. Böyle olunca eğer tepki verirse kıskanıyordur.
Nasıl bir tepki verirse mesela
Surat asarsa, tavır yapar ya da sinirlenirse.
Evet sinirlenip genelde bahane bulup başka şeklde kanka ayağı konuşup beni terk ediyor
Bunla alakası olabilir mi
Bilmiyorum.
Ve daha çok konu değişsede oraya getiriyor yem atarak konuşuyor ne yaptığımı yakınlaşıp yakınlıaşmadığımı merak ediyor gibi ve banane ayağı çekiyor ama imalı laflar kullanıyor yok onla konuş o var işte onla yap flan
Az da olsa kıskanıyor gibi geldi bana.
Azda olsa derken
Yani işte biraz kıskanıyor diyorum.
Anladım çok kıskansa nasıl davranır ki
Kişiden kişiye göre değişir.
Az kıskandığını nasıl anladın o zaman tanımadan
Dediklerinizden. Dediniz ya yakınlaşıp yakınlaşmadığımı merak ediyor diye.
Evet
İşte buradan yola çıkarak biraz da olsa kıskanıyor dedim.
Bu arada sorumu güncelledim başka soru sordum onada yorum yapar mısın
Bide bana herkesin gözü sende haberin olsun dedi bianda sürekli ama detay vermedi pek normal bu dedi versen nefessiz yaparlar dedi muhabbet arasında sizce neden demiş olabilir böyle ne alaka
Kıskanıyor. Ayrıca başka birilerinden de sizin hakkınızda bir şeyler duymuş olabilir. Erkeklerin arasında bazı laflar geçebiliyor mesela şu kız taş gibi örneğinde olduğu gibi.
Ne diyorsunn bunu dün dedi ama bugün terk etti beni manitasına sadık kalacakmış
Kendisi gitmiş olabilir ama sizi de bir taraftan kontrol altında tutmak istiyor. Rezerv gibi yani. :D
Bende o çocukları işine baksın dedim ve ben bitek senle takıldım senle takıldım diede sende onlar gibi benim için düşünme sakın dedim oda iyi herkese de o zaman dedi bitek ona verdim içimede boşaldı hatta de dedi ne alakaysa
İlkiniz bu kişi mi?
Resim istedi benden atmadık gece buluşacaktık geç cevap verdim uyumuş bende ful gezdim bişeyler attım gece arabayla biriylr düşündü büyük ihtimalle sabah bişey yazmadı sonra takılma flan bitti kanki daha yok istemiyorum içim rahat değil içim istemiyor dedi banda ama silmedi beni normalde silerdi
Hayır benim hayatımda biri var onunda var artık ama biz fcbdy takılıyoruz
Yasak ilişki anlaycağın ve riskler çok var buluşurken flan
Yani bir taraftan da sizi kendine ayırmak istiyor.
Bide ogün akşam buluştuk kavga ettik ben kzıdım bayağı buna bir konu vardı hem kavga ettk hemde sevştik beni sildi konuştuğmz yerden bak gözünn önğnde siliyorm dedi sakın benden uzak dur dedi neyse bıraktı beni yarım kaldı ama boşalamadı shhsjsn sonra yazmış var mı sıkıntı die bende yok yazdım sonra yarım kaldım senin yüzünden dedi flan konuşma devam etti sonra bunlar oldu işte
Kısacası kullanmak istiyor sizi.
Bende dedim bugün ara dedim aradı ne var flan sert uslubsuz konuştu genel tavrıda öyle zaten sinrli gibi neyse noldu şimdi dedim bitti istemiyorum dedi manitayı aldatmaycam artk dedi vicdan hissediyorm içim rahat değil dedi bende bana diyorsun ama sen dengesizsin dedim oda görürsün bundan sonra dengeyi dedi istemiyorum var mı bitti gitti dedi çokta skime fuzuli konuşma dedi bende asıl sen çokta skime dedim
Bir daha görüşme bence onunla.
Kapattık o kapatış başka bişey olamdı wp duruma arabayla bişey attım baktı bayağı sonra engelledi bende ordan ama diğer konuştuğumz yerden çıkarmadı nedense kesin yarın yzar sence napaym nasıl davranayım
Kanka kullanmak derken bende öyleyim ona zaten haytımda biri var
Sen de onu kullanma.
Neden böyle dedin
Aldatıyorsun çünkü şu anda hayatında olan kişiyi.
Ya bunu geç olay o değil bu çocuğa yorum yap sen kanka
Ben yaptım üstte zaten.
Ne söyle toparla işte anlatıklarıma göre ve sence bundan sonra ne olur bizim iş tahmini
Yani kısacası size ilgisi var ama sevgilisine de aynı şekilde. Sizi kıskanıyor, başkalarıyla görmek istemiyor ama sevgili olarak da tercih etmiyor.
Sevgili olarak tercih edemez çünkü evliyim zaten. Sevgilisine olabilir bu gayet normal benimde haytmda biri var ama beni terk etmesi bence zoruna gitti benim umursamadığımı düşünüyor onu
Nikah kıymayacağı için içten söylüyor.
içten demezse o lafı kullanmazdı zaten
Olm genel ev misiniz
Kim kime dum duma işte
@sessizcedönermisin Hayr fb olmaya karşı değlm.
Grup seks gibi bişry yapıyorlar ama partnerler değişiyo herhalde.
O hadi ordan kızı diğer elemana paslıyo sonra o bi tur atıyo felan.
Ben onu anladm
neguzel istee
Nesi güzel
istediginle olmak yanii
Zevkıne bakıyorsa