hadi ordan git lan lavuk kimliksiz güzel kardeşim hem gizlisin hem insanları yargılıyorsun hemen araya islamı sokuyorsun ama burada namuslu namussuzsun verseler nefessiz s2ip atacaksın
Ben sen miyim burada kendinden yola çıkmışsın ve şöyle ki kim yaparsa yapsın namussuzluktur bende yapsam bende namussuzum sen baba olduğunu düşün elin erkeği böyle bir şey yapsa kızına kızında razı ben olsam reddederim evlatlıktan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Ayyy işte bundan korkuyorum karşımda ki erkek tecrübeli olsa bile ciddi manada eksik yapıyor ve yetmiyor olabilir. İliişiye bu yüzden girmiyorum.
Tat vermediyse başından savmzk için demişsin normal bir sonrasını iyi seç adam gibi yapsın keyfi dibine kadar yasa
Dürüst olman gerekirdi ki sana zevk vermek için çaba göstersin.
Ücretli mi yaptın ki sevgilim değil demişsin? ya da başka eksiklik vardı o kişide.!
doğruyu söylemeliydin eksikleri söylemeliydin düzletme amaçlı
neyse aynı eziyete gene katlanırsın artık 😂😂
Bazen yalan söylenebilir, içinde olmadığım zaman bile çok iyiydi derim.
Bu kötü bir durum birlikte konuşarak bu sorun çözülür
niye zevk almadın sence, ne eksikti
Ten uyumumuz yoktu bence
o nasıl bişi
Neden bu yalan
Cokmu beceriksiz biriydi
doğruyu soylemelisin daha iyi olur
yufka yüreklisin evet
Kadınlar hep yapar bunu önemseme
Söyle almadım diye bidaha yapsın
Ewet kötü olmuş 🤣🤣
Bir daha da yatma onla
Nasıl zevk almıyorsun
Günah işlerken sevap işlemişsiniz 🤌🏻
Mutlu değilseniz niye birliktesin
zevk almama sebebin nedir?
Neden dolayı almadın peki
Yalan kimseye kazandırmaz. Bencillik lazım biraz.
üzerler knk
Evet🥺
Partnerin mutlu edemedi mi
Sekste mi yoksa sanalda mi
Sekste tabiki ne sanalı
Çok acemiymiş
Onun reelde vermediğini ben sana sanalda veririm o kadar da iddialıyım
Gel ben sanaa anlatayım
Soru fake 🤣
Hayır değil
E peki, öyle diyelim 😁
çok safsın
Kandirmjssin
Yanlış yapmışsın
Bence cesur yüreksin
Seks mi yaptınız
Corba icmisler
Yav şu görüşlere kahkaha atma emojisi gelsin soruya bak ahhsafsa
hata edıyoorsunuz
Hata etmişsin
Ayril
Saçmalamışsın
Vay namussuz
Kime dedin
Sence kime
Partnerime
Yooo
Yalan söyledim diye namussuz mu oldum ayrıca sen kimsin de benim namusuma laf ediyorsun aşşağılık herif
Sana dedim mi dedim ben?
He kendine dedin o zaman okeey
Yo ikinize de dedim İslam dinine göre yaptığınız namussuzluk
Ahlak bekçisi misin?
Ne fark eder
hadi ordan git lan lavuk kimliksiz güzel kardeşim hem gizlisin hem insanları yargılıyorsun hemen araya islamı sokuyorsun ama burada namuslu namussuzsun
verseler nefessiz s2ip atacaksın
Ben sen miyim burada kendinden yola çıkmışsın ve şöyle ki kim yaparsa yapsın namussuzluktur bende yapsam bende namussuzum sen baba olduğunu düşün elin erkeği böyle bir şey yapsa kızına kızında razı ben olsam reddederim evlatlıktan
lan yürü git başllatma teorine düdük
Uza kardeş o zaman görüş belirttim bana göre böyle herkeste böyle düşünüyor
ulan hem gizlisin hem uza diyorsun kimliksiz kişiliksiz zepevenk
Sensin kardeşim evladı
ooorrrospuuu demek istedin sanırım ama kız kardeşinin mesleği çıktı ortaya :) :) :) :)
Anlamışsın ne demek istediğimi😂 utan kendinden elin kızı için kendine küfür ettiriyon
aaa kızkardeşinin mesleği değilmi ooorrooosssppppuuuu
yoksa senmisin ooorrrooosspppuuu çocuğu
Cv ni yazmışsın anan yanj anan