Sevgilime birliktelik istemiyorum vakti gelince yaşarız dedim benimle soğuk ve ters konuştu, neden?

Birkez yaşadık ama. ben bunu alışkanlık haline getirmek her zaman yapmak yaşamak istemiyorum bunu defalarca söyledim ilişkinin başında benim için cinsellik önemli değil demişti bugün cinsellik için atisti benimle yok tavır alıyor gec yazıyor arada tersliyor nedeni ise zaten birkez yaşamışız ve onun hayatındaki tek insan benmisim bana karşı istekliymis ben onu istemiyormuşum ben günaha girmek istemiyorum battim zaten yaşadık ama devamı gelsin istemiyorum

Sevgilime birliktelik istemiyorum vakti gelince yaşarız dedim benimle soğuk ve ters konuştu, neden?
Cevapla