Sevgilimle cinsellik konuştuğumuzda 'bana bu geceyi yaşattığın için teşekkür ederim' dedi, bu kötü bir şey mi?

Sevgili diyince lütfen 2,3 günlük sanmayın 11 aydır sevgiliyiz ve kendisi sözlüm sanılır arada yüzük olayları da var yani ciddi bir yoldayız, takılıp geçme niyetinde değil, bana böyle diyince kendimi çok kötü hissettim onunda benimde ilk ilişkisi benim, bundan önce hiç bir erkekle bu tarz konuşmalar yaşamamıştım aynı şekil de o da, herşeyinden ilki olduğu belli, kötü bir şey mi bu? Sevildiğimi de hissediyorum ben bu ilişki de 🐣
Sevgilimle cinsellik konuştuğumuzda 'bana bu geceyi yaşattığın için teşekkür ederim' dedi, bu kötü bir şey mi?
Cevapla