Konuştuğum birisi var ikimizinde geçmişten kaynaklı inancı güvenci yok kötü şeyler yaşadık eski kız arkadaşı aldatmış ve çok baskı yapan bunaltan tipmiş çok takıntılı birisi ve kriterlerime uygun doğru kişi bile çıksa karşıma istemiyorum çok kapandım içime böyle olmamalıyım ama elimde değil dedi ama biz onla sevgili gibi takılıyoruz arkadaş ayağına sevgili gibi yaklaşıyor dışardan gören sevgili der yanaktan öpmeler iltifat etmeler sarılmalar el ele gezmeler falan amacı cinsellik değil o şekilde yaklaşmam dedi ikimizde birbirimizi ilk gördüğümüzden beri hiç tanımadığımız halde 40 yıldır tanışıyormuşuz gibi hissettik beraber mutluyuz ama ben onun düşüncesini nasıl değiltirebilirim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kendini geri cekmelisin
Neden peki? Birbirimizi tanıdıkça güvendikçe benim öyşe olmadığımı anlarsa severse ederse düşüncesi değişmez mi?
hayır aksine bu ya bana oyun yapıyorsa güvenini kazanmaya çalışıyor diye düşünür o yüzden sadece klasik konuşup güveni kazanma bırak o sana guven versin güvensin
ikimizinde güven vermesi gerekiyor ikimizinde kanadı kırık ama ve ayrıca benim öyle oyunla işim olmaz gerçekten güvensin istiyorum yapmacık olmam neysem oyum yani
aynen bu hissi ona vermek istiyorsan özel bir iki sırrını söyle ona sadece sana söyledim de ki güven vermek ve almak istediğini görsün
Dün söyledim mesela en yakın arkadaşlarım bile bilmez dedim gerçekten de bilmiyorlar ama onu söyledim
tamam o zaman sen şimdi bekle bir sonraki adımı o atmalı ama sana bisey söyleyeceğim falan derse bana güven ben sana güveniyorum diyeceksin ki anlasın
Bana hiçbir şey değiliz diyorsun o zaman böyle mi devam edelim dedi sonra kapatmam gerekti bir şey diyemedim Konuştuğumuzda dicem ben şöyle olalım ya da böyle oluruz diyemem her şeyi zaman göstersin birbirimizin karşısına çıktıysak vardır bir sebebi dicem
Yani bana sevgili istemiyorum söyleyimde senin işin belli olmaz gibisinden bir şey dedi bende şu anda sevgili olalım istemiyorum zaten ama böyle de istemiyorum benimde geçmişim kötü
eğer sana devam edelim konuşalım ben sana sevgiliyiz ya da değiliz diye söylerim diyorsa ve sende buna tamam diyorsan bu ilişkiden bisey olmaz çünkü daha başlamadan bitmiştir sen bütün ipleri ve hayatını onun eline bırakmışsın o yüzden umitlenme diyorum
Dün ona hiçbir şey değiliz şu an her şeyi ne olacağımızı zaman göstersin dedim benim arkadaşım bile olacaksa bir insan ben o insanı tanımadan güvenmeden arkadaşım yerine koymam o yüzden şu an her şeyi zaman göstersin biz sadece nasıl iyi hissediyorsak öyle olalım dedim tamam nasıl istersen zaman göstersin dedi bana iyi geliyorsun sana her şeyimi sırlarımı anlatacak dertleşecek kadar güveniyorum dedi bende sana güveniyorum dedim
mantıklı bir durum ama bu süre içerisinde benim hayatıma birisi gitmek isterse ya da senin hayatına girmek isterlerse ne yapacağız o zaman gene zaman ne gösterirse onu mu yapacağız diye sorsana bi bakalım ne diyecek
Şu an ikimizde istemiyoruz ki sevgili
Dün mesela dudağımdan öptü beni küçükte olsa karşılık verdim sonra çektim kendimi bana mesela bugün dudaklarına hayran kaldım falan dedi bir de bana 1-2 hafta önce adlanın eşide aslandır demişti iltifat mı etti arada yine aslan falan diyor bana
seni dudaktan öpmesi ve senin karsilik vermen onu senin peşinden koşturur ve onun gözünde birazcık daha zorlarsam ya da söylersem kesin ilişkiyi kabul eder diye düşünüyor o yüzden bu durumdan dolayı artık daha fazla ilgi alaka gösterebilir sana
Evet haklısın mesela yatmadan beni görmek için o gün berabersek bile görüntülü arıyor ya da sabah uyandığında sesimi duymak beni görmek için arıyor bugün yarım saat falan görüntülü konuştuk sana inanıyorum güveniyorum ama sevgili ilişki istemiyorum ki diyor
istemem yan cebime koy lazım. olursa ben söylerim sana diyor resmen
Bende şu an sevgili istemiyorum ama biliyor nasıl değişir peki düşüncesi ya da düşüncemiz
öncelikle bir ilişki içine girmek istiyorsan önce kendin değişecek ve karşı tarafi sıkmadan daraltmadan sevgini göstereceksin ama kendini kullandirmayacaksin çok fazla sevgi gösterip ya da hoşlandığını aşık olduğunu belli edip ona garanti gözü vermeyeceksin heran gidebilir ama heran sevedebilir hissi vereceksin
Nasıl yapabilirim bunu neler söyleyebilirm peki tavsiyen var mı?
Bir de hasta oldum halim yok hastaneye gitmeye oda ben işlerimi halledip seni alıcam beraber gideriz dedi sonra ve hiçbir şeyi itiraf edemiyor yok dudakların çok güzel olduğu için tatlı olduğun için ya da sen benim kirpiklerimi seviyorsun saçımla oynuyorsun diye öpüyorum kaşınıyorsun dedi bende bunları bahane ederek öpüyorsun itiraf et işte dedim oda kıvırıyor ya bende hemen sevgili olalım istemiyorum tanıyalım güvenelim istiyorum yani birbirimize güveniyoruz ama sevgiili olacak kadar güvenmiyoruz ikimizde belkide hayatıma birini alırsam ister istemez kıskanıp baskı yapar sıkar bunaltır beni diye düşünüyor geçmişte yaşadığı için bi şeyi var
tavsiyem tabiki de vardır
mesela 1 2 gün sem mesaj naber nasılsın falan de ya da seni özledim ama 3 çü gün iltifat etme mesaj atma ondan bekle neden yazmıyorsun falan diyince de ne biliyim ben sana seni özledim diyorum sen karsilik vermeyince seni rahatsız ediyorum gibi hissettim kendimi ondan sana biraz zaman tanıdım de
mesela seni hastahaneye götürecem dedi qma ondan sonra tik yok sende mesaj ayıp sağol ya hastahanede yanımda oldun de o hemen sana açıklama yapacak ama sen açıklamasını takma tamam de geç kısa cevap ver bırak gönlünü alsın gönlüm kırıldı üzüldüm sayende de ve kendini geri çek bırak o gönlünü alsın o uğraşsın senle gönlünü qlmak için seninoperse ya da dokunursa izin verme bu şekilde değil bana dokunmadan öpmeden öptüğünü hissettirmen gerek de
geçmişte ne yaşamış bilmem belki sen bilirsin ya da bilmezsin ama ona şu kelimeyi söylemen şart bence nereye kadar birbirimizi taşıyacağız ki sen geçmişine takılı kalırsan seninle geleceğimiz olmaz geçmiş geçmişte kaldı geleceğimizi biz çizemeyiz ama yön verebiliriz diyeceksin
buna rağmen hala kıvırıyor kem küm yapıyorsa bu kişi seni sevmiyor sadece zaman öldürmek için konuşuyor ve sevgili olup başına kalma diye seni uzak tutuyor kendinden
cinselliktan bahsetmiyorum bile artık sen düşün 😇😇
Gayet güzel tavsiyeler verdin teşekkür ederim ama şöyle bir şey var sonda dediğin şey için söylüyorum ya ikimizde şu anda sevgili istemiyoruz tek o değiş bende şu anda istemiyorum birbirimize güveniyoruz ama sevgili olacak kadar değil dedi senle böyle olmamdan dolayı aklına başka şeyler gelmesin ayıp edersin dedi peki sadece sana böyleyim özelsin demenin sebebi ne dedim bana karşı yaklaşımın samimiyetin kafalarımızın uyuşması enerjilerimizin aynı olması doğal oluşun bir şey çekiyor dedi mesela seni öpüyorum ama eski sevgilime bile böyle değildim seni öperken çok içten daha yakın hissediyorum dedi senleyken iyi hissediyorum dedi Bugünde öptü mesela çok garip bir şekilde bir şey bizi birbirimize çekiyor bende karşılık verdim geçen öptüğünde de eve gittik sabahından görüntülü konuşmuştuk o güzel dudaklarının etkisinde kaldım demişti bugün ufaktan bi karşılık verdim o kadar ve geçenlerde mesela hava soğuktu baya arabası abisindeydi sırf beni kırmamak için bu sokaktaki martılar yok mu ona binip geldi bugünde mesela annesi teyzesindeydi teyzesine gidecekti sadece 1,5 saat beni görmek için geldi
bu dediklerin çok çok ama çok iyi biliyorum nerden biliyorsun dersen de bu yapılan sana karşı davranışı sevgisi öpmesi dokunması hepsi bana göre hayal ürünü çünkü saf temiz nazik ve naif birisisin galiba ki bu durumun senin elinde olan bisey değil ama bu tavrın ve düşürün erkek gözünde %95 ben bu kişiye her türlü kandiririm yalan söylerim inanır zaman geçiririm
eğer bir insan seviyorsa öpmesine dokunmasına gerek bence seven kişi uzakta olsa bile 1. bucuk saat gelmesine gerek yok seven kişi uzakta olsa bile yanındaymış hissini verir öpmez ama öpmüş gibi mutlu eder yanakları kızarır heran nefesi ensesinde hissi verir dokunmaz ama sarılmış hissi verir öperken sadece öpmez
seven kişi sevdiğini öperken aynı zaman da kokusunu içine çeker sesini kokusunu ezberler
Şimdi iyi bir şey mi dedin kötü bir şey mi anlamadım ama şöyle de bir şey var ben ona tavrımı koymayı da biliyorum mesela ben bir şeyi istemiyorsam bana saygı gösterip bir daha yapmıyor onu sonda dediklerin içinde şunu söyleyeyim ben istediğim için yanıma geliyor yani beni kırmamak için evet dediğin gibi uzaktayken de o hissi verebilmeli veriyorda görüntülü konuştuğumuz zamanlarda bile yan yanaymışız gibi mesela
tabiki de kötü bişey demedim ben görüşümü düşüncemi söyledim benim demek istediğim dokunmak öpmek sevmek değildir bu tarz durumlara karşı hazırlıklı ol demek istiyorum
Sevgi her şeyin ilacıdır
Birbirimizi tanıdıkça güvendikçe benim öyşe olmadığımı anlarsa severse ederse düşüncesi değişmez mi? Ama nasıl yaklaşmalıyım böyle arkadaş ayağına sevgili gibi davranalım istemiyorum evet öyle olmak hoşuma gidiyor ama böyle kendini içine kapatsın istemiyorum ben öyle sıkmayı bunaltmayı baskı yapmayı sevmem bana yapılmasını da istemem ne bilim işte ya bak işte o böyle değil derse benim için değişir mi düşüncesi kriterlerme uygun doğru kişi olsa bile istemiyorum dedi ama diyprum ya böyle itiraf etmese de bi beğeni hoşlantı var onda da yoksa böyle de yaklaşmaz sen özlesin o yüzden böyle yaklaşıyorum dedi
Güvenini kazanırsan değişecek zaten, zaman ver
Basıl kazanabilirm peki neler söyleyebilirm nasıl yaklaşabilirim
Bilmiyorum
Hiç mi 🙄
Hayır maalesef
Güven huzurla
İşte nasıl yapıcam bilmiyorum Bana hiçbir şey değiliz diyorsun o zaman böyle mi devam edelim dedi sonra kapatmam gerekti bir şey diyemedim Konuştuğumuzda dicem ben şöyle olalım ya da böyle oluruz diyemem her şeyi zaman göstersin birbirimizin karşısına çıktıysak vardır bir sebebi dicem
Yani bana sevgili istemiyorum söyleyimde senin işin belli olmaz gibisinden bir şey dedi bende şu anda sevgili olalım istemiyorum zaten ama böyle de istemiyorum benimde geçmişim kötü
Sanırım seni doğru kişi olarak görüyor ama sen onu dogru kişi i görüyorsun emin degil sen net bir şey söylemediğin için oda geleceğe yönelik plian yapamıyor ilişkinin boyutunu sen belirleyip hislerini net koymayınca ortaya cocuk ilişkide kopuk gibi hissediyor sen cocuga hislerini ac ve ilişkinizin adını birlikte koyun
Dün ona hiçbir şey değiliz şu an her şeyi ne olacağımızı zaman göstersin dedim benim arkadaşım bile olacaksa bir insan ben o insanı tanımadan güvenmeden arkadaşım yerine koymam o yüzden şu an her şeyi zaman göstersin biz sadece nasıl iyi hissediyorsak öyle olalım dedim tamam nasıl istersen zaman göstersin dedi bana iyi geliyorsun sana her şeyimi sırlarımı anlatacak dertleşecek kadar güveniyorum dedi bende sana her şeyimi anlatacak kadar güveniyorum dedim hatta kimseye söylemediğim bir şeyi ona söylemiştim
İyi işte zaman içerisinde bakarsınız zaten bir cekim varsada karşılıklı o gelişir
Dün mesela dudağımdan öptü beni küçükte olsa karşılık verdim sonra çektim kendimi bana mesela bugün dudaklarına hayran kaldım falan dedi bir de bana 1-2 hafta önce adlanın eşide aslandır demişti iltifat mı etti arada yine aslan falan diyor bana
Umutsuz vakka
Birbirimizi tanıdıkça güvendikçe benim öyşe olmadığımı anlarsa severse ederse düşüncesi değişmez mi? Ama nasıl yaklaşmalıyım böyle arkadaş ayağına sevgili gibi davranalım istemiyorum evet öyle olmak hoşuma gidiyor ama böyle kendini içine kapatsın istemiyorum ben öyle sıkmayı bunaltmayı baskı yapmayı sevmem bana yapılmasını da istemem ne bilim işte ya bak işte o böyle değil derse benim için değişir mi düşüncesi kriterlerme uygun doğru kişi olsa bile istemiyorum dedi ama diyprum ya böyle itiraf etmese de bi beğeni hoşlantı var onda da yoksa böyle de yaklaşmaz sen özlesin o yüzden böyle yaklaşıyorum dedi