Onunla konuşurken bakireydim ama artık değilim bunu ona naısl söylerim böyle bi konuşma yapsam iyi mi?

1 yıl önce farklı şehirden biriyle instagramdan tanıştım. Adı X olsun. Muhabbet güzeldi sardı. Goygoy felan yaptık. Eğlenceli bi sohbetti yani. Normalde chat yapmayı seven biri değilim birisiyle en fazla 1 gün mesajlaşıp hemen görüşmek isterim. Onunla da öyle yapmak istemiştim ama çalışıyorum biraz konuşalım sonra görüşürüz demişti. Neyse bana dedi ki benim kartlarım açık ben ileri seviye bir şey yaşayamayacaksam ilişki istemem dedi. Bende o zaman yol al demiştim. Ama sonra benden vazgeçmedi yani muhabbetimiz devam etti. Bakire olup olmadığımı da o gün öğrendi yani bakire olduğumu söylemiştim çünkü öyleydim ve buna kendimde değer veriyordum. Bizim ilişki seviyemiz flört oldu. Düşünceli biriydi, esprili, yakışıklı, zeki çok tatlı biriydi. Onun kişiliğinden gerçekten etkilenmiştim. Yani bi gün evde yemek yapamayacak kadar yoğun olduğumu söylediğim için kendi imkanına göre bana getirden bir şeyler spariş etmek istemişti. Magnum felan da söylemişti. Yani bunlar ne kadar düşünceli olduğunu gösteriyor zaten. Ama yanıma gelmedi bir türlü ilişki seviyemiz flörttü. Bende iletişimi kestim konuşmak istemedim. 1 yıla yakındır görüşmüyoruz. Ve ben o esnada çok değiştim etrafımdaki diyalogları mı psikolojimi değiştirdi ne değiştirdi bilmiyorum ama artık kafamda şu vardı "kimse beni sevmeyecek bakire olan kız yok zaten ilişkiler çıkar ilişkisi takmayacağım artık" bu hale geldim ve bi gün biriyle birlikte oldum. Tek gecelik biriydi asla pişman değildim ama kan gelmediği için beni itham etti kötü davrandı saçma sapan sorulara maruz bıraktı beni ve pişman oldum. Keşke yapmasaydım dedim. Değersiz hissettim kendimi. Günlerce ağladığımı biliyorum. Bir daha da kimseyle yaşamayacağım bunu kimseye hak görmeyeceğim bu fırsatı tanımayacağım dedim kendime. Ve eski kafaya döndüm. Kimse bu denli bir şeyi hak etmiyor ve kimseyle bunu yaşamak istemiyorum asla. Şimdi X yazdı bana ve konuşuyoruz. Bir gün cinsellik konumuz olursa bunu onunla paylaşmak istiyorum ama nasıl paylaşırım bilmiyorum. "ben o zamanlar bakireydim ama böyle bir olay yaşandı artık değilim ve bu sebeple benden bir beklentiye girecek olursan kimseyle bir daha bu kadar ileri gitmem yani benden bu tarz bir şey bekleyeceksen veya bunu önemsiyorsan konuşmayalım" diye konuşacağım birilerinin yorumuna ihtiyacım var. Ne düşünüyorsunuz böyle bi konuşma yapsam nasıl olur?

Onunla konuşurken bakireydim ama artık değilim bunu ona naısl söylerim böyle bi konuşma yapsam iyi mi?
Cevapla