Bu yıl en yakın arkadaşımı hayatımdan çıkardım şu an hiç arkadaşım yok çalısmıyorum da eskisi gibi fazla sosyal değilim olgunlastıkca cafe ortamları vs benzeri ortamlar boş gelmeye başladı ve sosyallesmeye baslaşam bile yeni insanlarla da tanışsam erkek kız farketmeksizin hepsi sahte. Bunun dışında 2 yıldır hayatımda aşk yok konustuklarım oluyor arada olmuyor değil hepsinin konusması ben olgun konussamda bakire olmadığımı bilmemelerine rağmen günümüz devrince oraya kayıyor niyetlerini anlayıp iletişimi kesiyorum.
akrabalar kuzenler desen o manada da ailem dağınık genç güzel bir kızım öyle söylerler fakat kisiliğimde yerinde ancak yalnızlıkla sınanıyorum sanırım geleceğimi çok merak edıyorum….
antidepresana basladım bu yıl artık yaşadıklarımı kaldıramayıp yorumlarınızı beklıyorum.
2022 yılında çoğu kişi mi benim durumumda devir mi bozuldu? Yoksa hayat bana mı oynuyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer