Yalnızlıkla mı sınanıyorum detayı okurmusunuz?

Bu yıl en yakın arkadaşımı hayatımdan çıkardım şu an hiç arkadaşım yok çalısmıyorum da eskisi gibi fazla sosyal değilim olgunlastıkca cafe ortamları vs benzeri ortamlar boş gelmeye başladı ve sosyallesmeye baslaşam bile yeni insanlarla da tanışsam erkek kız farketmeksizin hepsi sahte. Bunun dışında 2 yıldır hayatımda aşk yok konustuklarım oluyor arada olmuyor değil hepsinin konusması ben olgun konussamda bakire olmadığımı bilmemelerine rağmen günümüz devrince oraya kayıyor niyetlerini anlayıp iletişimi kesiyorum.

akrabalar kuzenler desen o manada da ailem dağınık genç güzel bir kızım öyle söylerler fakat kisiliğimde yerinde ancak yalnızlıkla sınanıyorum sanırım geleceğimi çok merak edıyorum….

antidepresana basladım bu yıl artık yaşadıklarımı kaldıramayıp yorumlarınızı beklıyorum.

2022 yılında çoğu kişi mi benim durumumda devir mi bozuldu? Yoksa hayat bana mı oynuyor?

Yalnızlıkla mı sınanıyorum detayı okurmusunuz?
Cevapla