Güncellemeler
+1 yıl
Maşallah soruma yazan yazana :D
Güncellemeler
+1 yıl
Hormonların etkisiyle yaşanan bir durum mu bu?
Aldatmak bir hastalık mıdır? Yani hormonlarına yenik düşmek sizce hastalık olarak değerlendirilebilir mi?
Cinsel olarak başkalarını arzulamak ve istemek, abazanlıktan bahsetmiyorum, bir çok kez seks yapmış biri, yine de başka tenler istiyor bu durum nedir sizce?

Hastalık değil, karaktersizliktir. Hormonlarla ilgisi yok. Aldatıp karşısındakini a*ptal yerine koymakta da ayrılsın, sonra yesin ne bk yiyecekse.
*koymakta da=koymaktansa
Cevap
2Cevap
Karaktersizliktir
Karaktersizlik ve ahlaksızlıktır.
Hastalık değil, ahlaksızlık. Kılıf uydurmayın.
Kılıf uydurmadım, sordum...
Sözüm size değildi, genel.
Anladım...
Serefsizliktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?