Sizce abartıyor muyum yoksa haklı mıyım soru detayda?

Flörte yatılı gittim. Daha çok yeniyiz aramızda hiç bir cinsel yakınlık vs olmadı. Ayrı odalarda uyuduk. Sabah olunca bana sen rahat yatakta osura osura yattın bana sert yatağı bıraktın dedi. Şimdi bi kadın olarak bu cümle karşında bütün dişil enerjim uçup gitti ve ondan ışık hızıyla soğudum daha da görüsmedim bu normal mi yoksa abartı mı?

Sizce abartıyor muyum yoksa haklı mıyım soru detayda?
Cevapla