Birine çok aşığım ama o isim koymaya yanaşmıyor ben sürekli ona yazıyorum?

Ben birine çok aşığım ama sevme sevilme sevişme gibi ihtiyaçlarım var onu sevgili olmaya ikna edene kadar bu ihtiyaçlarımı başkasından karşılasam kötü biri olur muyum

Birine çok aşığım ama o isim koymaya yanaşmıyor ben sürekli ona yazıyorum?
Cevapla