Göğüsleri güzel olan kızlara düşüyorum. Bu abazalık mı yoksa normal bir durum mu?

Yani kızların uzun boylu, kaslı erkeklerden hoşlanması gibi bir durum aslında. Ama göğüs olunca sapık damgası yiyoruz. El ayak kaş göz desek normal oluyor da göğüs diyince neden böyle oluyor?

Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Göğüsleri güzel olan kızlara düşüyorum. Bu abazalık mı yoksa normal bir durum mu?
Cevapla