Kimsenin ahı kimsede kalmaz herkes yaşattığını bir gün yaşar mı sizce?

Bir işe başladım iş arkadaşım benden hoşlanıyordu ona şans vermek istedim bir gün bana geldi kahve içmek için o gün aramızda yakınlaşma oldu beni ele geçirdi ben de karşı koyamadım cinsellik yaşadık sonra bana dedi ki buna ihtiyacın vardı, O günden sonra buluşmaya başladık her seferinde cinsellik yaşıyorduk aklı fikri oradaydı Ben de tabii istiyordum onunla niyetim ciddi iyidir Çünkü biriyle ilk defa bir şeyler yaşıyordum daha önce sevgilim olup olmadığını sormuştu bana Ben de olmadığını söylemiştim yani gerek duymadım söylemeye Çünkü eski sevgiline de hiçbir şey yaşamamıştım zaten sonradan bir şekilde daha önce hayatımda biri olduğunu öğrendi ne kadar açıklama Yaptıysam da bir şey yaşamadık diye bana inanmadı telefonumda arşivlenmiş mesajlarda eski sevgilimle olan eski mesajlarımız gördü birlikte uyuduk O kadar şey yaşadık falan yazıyordu ama sadece bir uyumaydı ama bana inanmadı tabii sonra gitgide ilgiyi kesti ve ayrılmak istedi, ben tabii dayanamadım tekrar aradım bunu buluştuk yine cinsellik yaşadık Beni arkadan yaptı gene istedi gene yaptık bu sefer benden biraz kan geldi Kızlık zarım bozuldu sandım aradım ama ulaşamadım beni engellemişler her yerden evine gittim durumu anlattım böyle böyle Evlenmeliyiz diye beni kovmaktan beter etti bir şey olmamıştır dedi annemle de tartıştı Tabii Annem de öğrendi bunu aradan bir sene geçti ben bunu Unutamadım aradım ama hayatında başkası varmış gözüme sokar gibi kızla gezdiğini ettiğini paylaştı Şimdi de mutlu görünüyor sizce bir gün bana yaşattığını Kendisi de yaşar mı?

Kimsenin ahı kimsede kalmaz herkes yaşattığını bir gün yaşar mı sizce?
Cevapla