Karşıma hep berbat erkekler çıkıyor flört ve ilişkilerde, çekim kanunu mu bu?

Arkadaşlar şimdi uzmanlar diyor ya hep benzer erkekleri çekiyorsanız işte siz çekiyorsunuz demek ki siz bir şeyi yanlış yapıyorsunuz filan diye. Şimdi ben güzel biriyim ve hep bana sarkan ilişki yaşamak isteyen erkekler oluyor. Bunların hep ortak özelliği ilk haftadan sevgili olmak seks yapmak isteyip aşığım ölüyorum evlenelim diye yalan söylemeleri. Başta yalandan ilgiye boğmaları ve gerçek yüzlerini göstermemeleri. Ayrıca Abaza ve kadına daha çok cinsellik amaçlı yaklaşmaları. Genel anlamda cimri bencil ve pis olmaları. Beni gerçekten sevmemeleri sadece kullanmaya çalışmaları gibi şeyler. Sizce nasıl bu erkekleri hayatıma çekmem? Bir yandan kız arkadaşlarım diyor işte artık piyasa böyle çoğu erkek böyle sana özel değil diye. Ama ben gayet düzgün iyi erkek de görüyorum yani. Hani değer veren mantıklı olgun sadece vücut ve seks derdi ile kadınla çıkmayan. Sorun şu erkeklerin hepsi ilk görüşme ya da biraz flört sohbetinde direk olayı benle sexe çekmeye çalışıyor. Ha ben açık abartılı makyajlı vs giyinen biri değilim ama evet güzelim modelim.

Güncellemeler
+1 yıl
Evet bence de bana özel değil artık hangi kızla konuşsam zaten aynı şeyleri yaşadığını ve erkeklerim tamamen seks odaklı olduğunu söylüyor
Karşıma hep berbat erkekler çıkıyor flört ve ilişkilerde, çekim kanunu mu bu?
Cevapla