Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnanmayın o boş lakırdılara, bütün erkekler bakireliği önemser.
Diyelim ki sevgilin seni çok seviyor ve sana hep inanıyor ve varsayalım sen ona, ben küçükken bir kaza geçirdim bekaretim gitti diyorsun;
Bu durumda bile o sana hep inanan, çok seven erkek içinde herzaman, acaba yalanmı söylüyor, acaba biriylemi yattı, acaba kaç kişiyle ilişkisi oldu diye düşünür.
Sana yansıtmasa bile içinde bu kuşku herzaman olur ve gün gelir kendi içinde bile olsa, seni başka erkeklerle yatmış bir bayan olarak görür.
Bakma burada, namus zardan ibaret değil diye hikaye anlattıklarına, bunu bayanları etkilemek için kullanıyorlar, anlayışlı erkeği oynuyorlar, amaç güven verip karşıdaki kızı yatağa atacak kıvama getirmek,
bakirelik benim için önemli değil derler ama oysaki hepsi aynıdır inan bana kardeşim.
İş ciddileşip evliliğe geldiğinde ise, olmadık bir sorun, bir tartışma çıkartırlar. Konu bakirelik olmaz, başka bir şeyi bahane ederler ve sonra da "bak işte anlaşamıyoruz, ayrılalım derler" ya da ben seni çok sevip istiyorum ama ailem karşı çıkıyor, ailemi karşıma alamam o yüzden evlenemeyiz derler
Klasik erkek taktikleridir bunlar...
Artık önemli olmaması gerekiyor. Başka bir soruda uzun uzun yazdığım görüşü okudun. Kadına bekareti üzerinden değer biçilmesini, bakire olup olmamasına göre eş adayı olarak görülmesini/görülmemesini doğru bulmuyorum. Bir kadına kızlık zarı veya bedeni üzerinden değil, kim olduğu, nasıl biri olduğu, karakteri üzerinden değer verilmeli. Nikahsız seks yapmış olmak bir kadını karaktersiz, ahlaksız, değersiz yapmaz. Öncelikle siz kadınlar bu algıya prim vermemelisiniz. Bir ilişkinizde seks yaptıktan sonra ayrıldıysanız, daha sonra tanıştığınız birine hesap vermek yerine "sanane lan, yaptıysam yaptım, . mımın bekçisi sen misin?" diyebilmelisiniz. Böylece kadına "el değmemiş" olması nedeniyle değer veren erkekleri otomatikman eş adayları kümesinin dışına itersiniz, çok da iyi olur. Bekareti önemsemeden evlilik düşünen erkekler genellikle kadına "olduğu kişi" olarak değer verip geçmişinden dolayı yargılamayanlardır.
EİG için teşekkürler 🙂💐
elbette normaldir, zira ben olaya şu açıdan bakıyorum bir çizgi çiziyorum ve benden önceki hayat benden sonraki hayat, benden önceki beni ilgilendirmiyor, onunda benim ondan önceki hayatım, önemli olan beraberliğimiz süresince birbirimize saygı sevgi hoşgörü sadakat
Bakır yadn bakire olmamak değil mesele.
Mesele kucaktan Kucağa atlamamak.
Hem erkek hem kadın icin
Kadının namusunu korumasını beklediğimiz gibi erkekte namusunu korumalı.
Cevap
31Cevap
Selam gadası 🙃
Ben Müslümanım diyen bir insan geçmiş ya da gelecek zaman ne zaman olursa olsun bu konuya önem vermelidir. Günah sevap olayına dikkat etmeyen biri öldüğü zaman ahirette günahlarının cezasını vermekle yükümlüdür. Bu noktaya Co dikkat edilmelidir.
Benim için önemli değil. kadınları beden olarak görmüyorum. yani benden önce ilişkisi olmuş olabilir normal.
Benim bu konudaki fikirlerim değişmiyor. Eski kafalı gerici yobaz denilebilir umrumda değil açıkçası. Ben evliliğe dair şeylerin evlilikte yaşanması taraftarıyım. Evlenmeden yaşanılan ilişkiler sağlıklı değil. Hergün buraya acaba hamile miyim korkusuyla soru açan bir sürü genç kız var. Oflu hoca filminin bir repliği vardı. Got korkusu Allah korkusunun önüne geçti diye. Tam da onu yaşıyoruz. Bu konularda özellikle kızlarımız çok suistimal ediliyor. Kullanılıyorlar resmen. Erkeğin de kadının da bakir ve bakire kalması gerekir. Yoksa evlenmenin ne anlamı kalıyor ki. Herşeyi yaşıyorsa insanlar bir nikah eksikse o da eksik kalsın bir zahmet.
Her görüşe saygı duyuyorum. Karşımda da ki insan bakire degil diye yargilamiyorum ama eskiden daha güzeldi her şey. Bu konulara takardı insanlar. Birbirlerine daha sadıkti. Ne zaman bu muhabbetler takılmamaya başlandı aldatmalar arttı ilişkiler de güven bitti boş beleş yaşıyoruz...
Normal artık takılmamalı kimse.
Şu erkekler ilk başta ben ruha bakıyorum iki bacak arasında aramıyorum namusu diyor atmayın bu kadar iş ciddiyete gelince fevriniz değişiyor inanmıyorum hiç birine. Adalet işte erkeklere bakir testi yapılmıyor belkide bundan sebep rahat konuşuyorlar. Türkiyede erkek adam yapar kalıbı da meşhur zihniyeti batasıcalar.
Bizler bir etnik kimliğe sahibiz. Bunu değiştirmek hata. Dışarda güzel olan şeyleri evet alalım. Fakat kendi etnik kimliğimizi de kaybetmeyelim. Değer verelim derim. Evet bakir veya bakirelik aslında önemi olmayan basit bir şey gibi duruyor. Fakat derinine incelediğinde altında bir sadakat bir gelenek yattığından bahsetmek mümkün.
Yani ben Bence Bekir bakirelik çok abartılı çok çok çok abartılı ve Türkiye'de çok Mahalle baskısı yapıldı bu ben seni sevmemi bir tane zar için ben sevdiğimi bırakacaksam Demek ki ben o insanı hiç sevmemiş
Ben bu tür sorularda sessiz kalmayı tercih ediyorum çünkü bir taraf tepki verirken bir taraf eleştiriyor ve bir çok kişinin ister istemez kalbi kırılıyor ben buna karşıyım 🙂
Evet normal, erkeklere herhangi bir test uygulanmıyor bakir mi diye. Adil oldu
Bu konuda bir fikrim var ama soruya açıkçası cevap vermek istemiyorum. Herkes istediği şekilde yaşamakta özgür bu soruyu sadece hayatımda olan kişi sorabilir sadece ona fikrimi söylerim
Takılmak da değil de cinselliği erkek hegemonyasından kurtarmak gerek. İnsan sever aşık olur cinselliği yaşar biter neden geçmiş ilişkisinde yaşadığı cinselliğin karşılığı or... luk olsun.
burada önemli Olan Seninle birlikte Olduktan sonra başkasıyla olmuyor sa tamamdır geçmiş geçmiş de kalır önemli olan tekrar yapılmaması tabiki bakire olsa kız çok daha iyi
hemcinslerim yaparken ederken sorun yok söz konusu evliliğe gelince bakir araması kadar saçma devir eski devir değil artık ne olsa normal karşılanmıyor mu
Ben tertemiz durduysam, tertemiz birini hak etmiyor muyum? Neden milletin pipisini ağzına, a... na almış biriyle olayım.
Bu adil değil bir kere!
Birisi benim bakirliğimi sorgulasa beni çok rahatsız ederdi. Aynı şekilde bir kadın için de sorgulanmaması gerekir.
İnsanların ahlakını bacak arasına göre değerlendirmiyorum herkes özgür olsun ama dürüst olsun sorun dürüstlükte
Zaman değişiyor, Türkiye başka bir hal alıyor.. Anı yaşamak lazım..
Bekliyorum halen.. beklemekte güzel.. sabirliyimdir.🤭
Çok eskide kaldı. Ben zaten hiç takılmadım da takılanlara diyorum
Hiç takilmadim öyle şeylerle namus kavramı oluşturmaya hep karşı oldum
Ben bakirim ve buna takılıyorum ama bakir olmasaydım takılmazdım. Erkek neyse kadın da odur.
akp nin hala iktidar oldugu 3. dunya ulkesinde hersey normal.
Klâsik cevabım şu bekâret bacak arasında değil ruhta olmalı yoksa çok teknik bakire var
Takılmaya hakkım var ama bakir olmasam ağzımı açmazdım bu konuda.
Evlenip boşanmadığı ve bu evliliği en az 12 ay olmadığı müddetçe bakirelik önemlidir.
Normal aslında hep olması gereken buydu namus karekter iki bacak arasında değil, bazı insanlar aşırı istekli oluyo ve tercihlerini özgürce yaşamaktan kullanıyo, nasıl mutluysa öyle yaşamalı insan
Bakirelik kaldı mı ki
Aile korkusundan ilişkiye girmeden her şeyi yapan kızlar var artık
10 erkeğe oral seks çektim ama bakireyim diyorlar
Not Bence iyi yapıyorlar :D
Bu konunun kadını erkeği yoktur, kadın için geçerli olan durum erkek için de geçerlidir ve eşlerin birbirine olan sadakati için birbirlerine karşı olan beklentiler gayet normal, öbür türlü sağlıklı bir evlilik sayılmaz
Neden bakireliği bukadar takılıyorlar ki erkekler anlamadım sen beğeniyor sann seviyor san bacak arasını değil duygu ve düşüncelerini seviyor sun
Açıkçası bakirelikten ziyade hayatında kaç farklı kişiyle birlikte olduğuna takılırım.
Cok goreceli bi konu bence
maalesef bunlari dusunen azinlikta😔😔
Geniş insan sayısı arttı şu son 15 yılda
Normal artık çoğu kişi takılmıyor buna
Bakır değilim 😝
Bakirelige takılırım
Gerek yok
Bence normal
Evet zamanla değişiyor algı eskiden bende önem verirdim bakireliğe ama şimdi tecrübeli bir bayan daha ilgi çekici geliyor
Aynen siz ne düşünüyorsunuz
Artık normal hale gelmiş gibi görünüyor
Ben takılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?