Çok istekli olduğum için mi kimse nasip olmuyor bana sizce?

Biyolojik saatim geldide geçiyor yani bende insanim ihtiyaclarim var ama çöl gibi kuru kaldim, güzelliğim heba oluyor kimse olmadi hayatimda tanıştım görüştüm devamı yok. Çok istekli olduğum için mi cikmiyor karsima kimse sizce?

Çok istekli olduğum için mi kimse nasip olmuyor bana sizce?
Cevapla