Yan yana oturan çiftler görgüsüz mü oluyor?

Yan yana oturan çiftler görgüsüz mü oluyor?

Görgüsüz niye olsun🙄 olunmaz ama karşılıklı olunca daha fazla bakışma oluyor.
Yan yana olunca çok yakınlaşma oluyor ya hani o yüzden biraz abes kaçabiliyormuşşş da mişşş 😅
Çok yakınlaşma varsa siz karşılıklı oturun😂 Bu arada uzun bakışların libidoyla ilgisi mi varmış🙄
Kişiden kişiye farklılık gösterebilir o libido. 😅
Karşında ki insan etkiliyorsa evet...
Ozaman nereye oturduğunun önemi yok sanırım. 😂 Sonuç aynı gibi
O yüzden karşılıklı daha güvenli sjsjjsjs
nikah masasinda yan yana oturursunuz boşver😂😂😂
Amennn 🙏🙏😄
Önce karşılıklı oturup sohbet edelim sonra yanyana oturup koklaşalım
Teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Gözlerine sürekli bakmak için karşılıklı oturulmalı
İkiside olur ama yan yana olsa daha iyi olur
Umumi alanlarda karşılıklı tabii ki
Karşı karşıya, el ele ve göz göze olmak🙂
İkisi de uyar, sevgilim ne istemişse onu yapardım.
Kucak kucağa knk
kesinlikle :/
Skdkdlsldldl
Sen neler yapmışsın öyle 😂😂😂😂😂
neler yaşamışım? :)
Hayırlı olsun 😂
Ahhh evet oluyor öyle şeyler :D
Hı aynen hahahahaha
Yan yana
Karşılıklı
Karşılıklı
Karşılıklı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar